![]() |
|
|||
|
|||
![]() --
Last edited by krukab : 31-10-2005 at 08:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk!! dit zijn nu leuke aanpassingen..stuurhuis kopen? ![]() Eerst onderdelen sparen? waar ken ik dat van? .....Heb de wielen van gert inmiddels kort gesloten..nu nog 1 goede velg te gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ split Geloof dat ie daarom een T3 stuurhuis nam vanwege die stuurbekrachtiging.Watje is het.
@Alain Tja je kon niet achterblijven hé. Maar de volgende update zal nog wel tot April duren eerst die typ3 af maken. Ik keek nog even bij mij onder de bus maar de hoedjes staan nog in de primer dus die heb ik denk ik niet nodig. maar als de hele Belly eronder uit is dan kan ik het pas helemaal zien.. Maar het wordt een leuk projectje.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, als dat nu de reden is...... idd bkz, jouw woorden...stuurt wel strakker ook! Doe je wel wat aan die typ3...geen updates meer de laatste tijd. :frown:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met of zonder? Zonder dan heb ik namelijk nog wel een (meerdere) liggen voor je. Quote:
Aha... fotos moet je echter wel blijven posten hoor! ![]() Doe die velgen gewoon cuppers ofzo... kan ik die 5spokes wel van je overnemen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt het ook zo moeilijk hè... sjonge jonge ![]() Busje van z'n plek dus? We volgen het geheel wel op gepaste afstand ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
U roept wij graaien.... Heb ik allemaal wel liggen.. gaat binnenkort toch weer een T3 dood ![]() Quote:
Gatverpiellekes, dat zijn nog eens moeilijke keuzes zeg! 'k zou gewoon voor porsche remmerij gaan...voordelen: betere remmerij én je hoeft de Gt's niet te monteren... Hoeft ze ook niet zo heel voorzichtig te zijn, dat magnesium is wel teer... nadelen: tsja fuchs... boring?
|
||||
|
||||
![]() @ beetelfreek. bussie staat nog op de oude plek denk ik. is een oude fot. hij wil graag meedoen met de bus mannen.
@Alain. zo'n 1303 bak past toch zeker ook wel tussen een 944 ophanging. gewoon even andere assen laten steken. heb er nog wel een adres voor. @Split wat mankeert er aan fuchsen dan. ze hebben in mijn ogen niet veel mooie originele keuzes voor 5x130. Ik zou zelf wel BRM's willen hebben maar die zijn er volgens mij niet in 5x130 alleen in 205.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja haha.. doelde eigenlijk op boring: saai, hebben velen al etc... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ahaaaa, Wannabee dus ![]() Ach, de afstand blijft.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Natuurlijk gaat het kriebelen, maar deze actie was meer voor behoud van de bus. heb de voorramen er nog uitgehaald gisteren. Het had geen jaar langer moeten duren. Quote:
Ik heb nog wel een setje 944 schijver en klauwen voor je. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet mindere bussen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Krijg em al zo moeilijk op stang, valt wel mee ![]() Quote:
Kan hem eerst beter helpen dan, heb ik een goed voorbeeld om vanaf te kijken! Voor wat hoort wat... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bezig???? Ik verzamel alleen wat onderdeeltjes en een visie.... Quote:
Goed plan! flikker je die 944 remmen in de container..als je dan van te voren even zegt in welke dan kom ik langs om de zwerver uit te hangen ![]() Quote:
Da's wel wat magertjes voor krakjesberippen zeg! maar ze hoeft er natuurlijk ook geen rallyes mee te winnen dus dan ken't gau. about Beatlefrickel hij heeft wel iets gelijk hoor.. maar ik weet dat hij graag een zelfde bus had gehad dus dan streep je het een met het ander weg.. En hulp???? ehhhhh als ik blauwe nagels wil koop ik wel nagellak deze keer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Incestueus topicje .. jakkie bah
![]() Of gaat dit boven de pet van velen onder ons ? Zet er een bolle vooruit in je kroelklep en het oude gezegde komt weer boven : opinions are like assholes .. everybody 's got one !! @ Kruk : ik wil P 4 pot calipers met meteen de goede steek . Ruimte zat voor .. ga eens brainstormen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Ja hou ons op de hoogte...crewcab ROCKS
|
||||
|
||||
![]() Ik snap hem ook niet hoor Alex. hij heeft er al een 1 onder zijn Westfalia en een super constructie/bankwerker als vriend en dan nog zo'n as kopen.
|
||||
|
||||
![]() Wel gaaf wat die er allemaal mee gaat doen geloof ik...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg lekker uit, Kruk@b!
![]() Gewoon zo'n zelfde velg als 'thuiskomer' gebruiken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thuiskomers zijn er in staal in die diameter