![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop omdat sommige mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven:
Volkswagen Jetta GLS Automatic 07-08-1980 Zilver 2 deurs 1500 automaat Km stand ca 94.000 APK tot 21 augustus 2010 Er is ingebroken en een zeker iemand heeft geprobeerd een kampvuurtje te maken op de achterbank. Blijkbaar heeft diegene de worstjes vergeten en het vuurtje niet kleiner gezet. Het interieur is vergaan: stoelen, achterbank, hemeltje, zachte dashboard, alles is zwart en gesmolten. De brand is gestart op de achterbank, dus heeft de achterzijde van het dak een donkere plek een deuk van de hitte. Voor de rest is er niets aan de motor en het uiterlijk. De staat van de wagen is goed (op het kampvuurtje na), roestmatig zit een klein gaatje in de dorpel, motor en automaatbak werken nog goed. Bumpers, grill, koplampen, achterlichten, alles nog in goede staat. De totale onderhoudshistorie zit erbij. Dus vanaf de aankoopbon tot de ruitenwissers. Ik heb in het afgelopen halfjaar de volgende zaken vernieuwd en die zitten er dus nog bij: - Nieuwe brandstofpomp; - Nieuwe radiator; - Nieuwe uitlaat (middenpijp en eindemper); - 14" Golf III stalen velgen met Firestone winterbanden (ca 5000 km oud). Prijs: EUR 500,-. Het gaat er mij meer om dat iemand de Jetta maakt , want deze wagen verdient het om nog vele kilometers te rijden. Hij moet snel weg. Staat in Maastricht. Bel maar: nul zes 43 43 88 02 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() erg zonde van de auto dit zeg, pfieuw, is de bedrading en dergelijken gespaard gebleven? ramen nog heel/schoon te krijgen?
|
||||
|
||||
![]() als de auto in delen weg gaat heb ik zeker intresse in sommige delen.
als je me dan een pb zou willen sturen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee. Ik denk dat de bedrading in het interieur wel wat schade zal hebben. Of de ruiten nog schoor te krijgen zijn, weet ik ook niet. Ik heb de wagen alleen van buiten bekeken en wat foto's gemaakt, maar geen moeite gedaan of het nog schoon te krijgen is. Quote:
Ik heb helaas geen plek om de wagen te stallen en in onderdelen te verkopen. Ik wil die bak gewoon kwijt nu, dus heb geen zin met onderdelen te zeulen. Je kunt natuurlijk ook gewoon de hele wagen kopen en dan onderdelen die je nodig hebt eraf halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() De Jetta is vandaag verkocht. De koper gaat hem opknappen, dus dat is weer een goed teken.