![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo beste mensen
ik had een vraagje. Ik heb een golfje uit 1985 diesel. Is het mogelijk om de kabelboom van de schakelaars en ruitenwissers op te zetten van een bouwjaar 91. is het een kwestie van kliik systeem alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Van de schakelaars grotendeels wel, van de hendels aan de stuurkolom niet.
Daarvoor moet je het huis van 't contactslot vervangen door het model van na eind '88.
|
|||
|
|||
![]() de stuurkolom heb ik al vervangen. Ik bedoel de kabelboom die er nu in zit is van een 85, is het mogelijk om van een nieuwe model bijv 91 de kabelboom van begin tot eind van de schakelaars van riichting aanwijzer en de gaverendriehoek is het gewoon kwestie van kabelboom eruit halen en kwestie van klik systeem
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() en je zit met de panieklichten, bij een oud type zitten deze op het dashboard, bij nieuw type op de stuurkolom. ik weet niet of dit allemaal plug and play is
|
|
|||
|
|||
![]() oh maare wat ik namelijk wil doen is gewoon de kabels die naar de zekeringkast lopen vervangen door de nieuwe kabels past het er gewoon op is mijn vraag of moet ik die hele zekeringkast veranderen
Quote:
|