![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zit al een tijdje met de vraag of ik in mijn Golf 2 (1.6 PN uit 89) wel de goede km-teller heb zitten. De afwijking is ook erg groot, van de snelheid ben ik dat wel gewend (alhoewel mijn Jetta 1 veel nauwkeuriger is), maar bij mijn golf geeft de km-stand (ook dagteller) zelfs 6% teveel aan.
De km-teller is motometer 935 (cockpitje met 1 stekker aansluiting). In mijn vorige golf (1.6 EZ uit 85) zat een 950, en daar is me iig nooit opgevallen dat de km-stand zelf ook te veel aangeeft. Kan iemand opheldering geven welke er bij mij officieel in hoort? Alvast bedankt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Orginele banden en velgen eronder zitten?
|
|
|||
|
|||
![]() Dat was ik idd vergeten te vermelden, zitten originele banden en velgen onder.
|
|
|||
|
|||
![]() Niemand die me kan vertellen welk type km-teller in een 89-er Golf 2 1.6 zit?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een golf 2 1.6 RF uit 88.
Bij mij zit een km teller met een klok der in. Ik weet niet of je wat aan dit info heb maar ik zeg het maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb in mijn jetta een 935 teller, is ook een 1.6 automaat. Weet niet of je er wat aan hebt
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Top, dan zal het wel kloppen. Dan weet ik nu iig dat ik geen nieuw cockpitje hoef te kopen. Bedankt voor de moeite ![]() |