![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 |
|
||||
|
||||
![]() vette shit
![]()
|
|||
|
|||
![]() erg mooi dit.
|
|
||||
|
||||
![]() Tja, een blok in een auto hangen kunnen we 'allemaal' wel ... het goed rijdend maken is vaak een ander verhaal !!
|
||||
|
||||
![]() Vind een VR6 al zuipen, wat zal dit dan wel niet doen!
Je mag wel gesponsord worden door de Shell. Of op gas laten lopen dat ding. Net wat Area51 zegt goed aan het lopen krijgen is ook nog een ding. Denk dat ie door de bomen het bos niet meer ziet en daarom dit te koop aan bied.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd hoe vaak zie je onafgemaakte projekten, wie weet wat je hier nog tegen komt om het lopend te krijgen! ![]() Maar goed als het loopt...... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo'n northstar doet ong. 1 op 8-9, vindt ik persoonlijk erg meevallen :P
|
||||
|
||||
![]() Als je op youtube de filmpjes bekijkt van golf 2 met northstar dan zou die benzineprijs me niet zoveel doen voor de lol die je ervoor terugkrijgt