![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goedagg, mijn naam is Rick,
ben 21 jaar en woon in Den Haag. Ik zit inmiddels aan mijn 6de VW en dat is een Mk.II GTI 8v uit '87. Nagenoeg origineel en zo blijft hij wel met minimale tweaks.. Hieronder een kleine samenvatting Golf Mk.II 1.3 CL ![]() Corrado 1.8 G60 ![]() En de huidige Golf Grtz! Last edited by R.icky : 09-01-2012 at 00:21. |
|
||||
|
||||
![]() Doe mij die laatste maar. Welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom rick...je gti ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Update:
Koni schroefset, veerpootbrug plus nieuw GTI grille logo, origineel VW ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele nette 2, houden zo zonder die bra! Velgjes staan strak...
|
||||
|
||||
![]() Klaar gemaakt voor MIVW
Gewasse gepolijst, gepoetst, gewaxt, alles schoon alles mooi, pfft, ben verbrand op me armen, me nek, me gezicht. Teerspetters en vliegen zijn me nieuwe vijanden, me onderlip was op de hoeken afgescheurd, zit nu met 2 M16bouten vast. Zit nu onder de beschermhoes vanwege het leger aan duiven en meeuwen hier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bandjes vind ik te smal en dat zwarte lapje op de kap doet nogal afbreuk aan de auto.......verder vind ik hem heulemaal top!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iss idd een beetje een doorn in het oog aan het worden, zo heb ik ze gekocht, kwamen van een Polo G40 af en dan lijkt t minder klein, aankomende winter gaan ze eraf, komen me oude ATS Cupvelgen onder, zijn nu matzwart met een rood randje en in de lente komen er wat bredere branden onder. Neme niet weg dat deze Potenza banden slecht zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heigo rolkooi rood gespoten in 41400 Tornado rood van Motipp en erin gefrummeld.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Polo G40 erbij gekocht van forumlid Etinne, super autootje
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by R.icky : 01-01-2012 at 23:36. |
|
||||
|
||||
![]() aparte wieltjes onder de polo, altijd ruig een G40. Blijft de golf ook of gaat hij weg?
|
||||
|
||||
![]() Die velgen staan goed onder je Golf! Misschien ook een goed plan voor de mijne..
|
|
||||
|
||||
![]() zo,das een nette g40!
mk2 ziet er ook super uit,al zou ie van mij wel een spacertje achter mogen hebben en nog een stukje zakken.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties jongens!!
De Golf blijft (tenzij iemand er een leuk bedragje voor geeft), na de winter wil ik een andere motor erin gaan bouwen, weet alleen nog niet wat. Verder zitten er onder de Polo Arosa velgen en na de winter komen de Ronal Turbo's onder de Polo en komen er matzwarte ATS Cup velgen met rode rand onder de Golf. |
|
||||
|
||||
![]() Wisseltruc uitgehaald
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ATS Cupvelgen omgespoten naar matzwart met een rood randje, klaar voor de pekel :P
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zondag je vriendin ?? gespot in de Polo met de Ronals.
Kan dat kloppen? |
|
||||
|
||||
![]() Bijna, me moeder rijd nu met de G40, verjaardags cadeautje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by R.icky : 01-01-2012 at 18:48. |