![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze zet ik mijn Cayenne wielen te koop omdat mijn Vento te koop staat en ik de wielen niet meer ga gebruiken.
Het gaat dus om: Merk/type: Porsche Cayenne Breedte: 7,5J Et-waarde: 53 Steek: 5x130 Banden voor: 165/40 Nankang NS-2 Banden achter: 185/35 Nankang NS-2 Banden zijn in topstaat. Tevens zit er ook een nieuw setje gekleurde Porsche naafkappen bij die ik nieuw bij de Porsche dealer heb gekocht. Hieronder enkele foto's ![]() ![]() ![]() Voorbeeld onder de Vento ![]() Prijs voor de velgen: €900,-. Bij interesse of vragen, gelieve een PM te sturen ![]() Te bezichtigen in Streefkerk ( Zuid-Holland ). Last edited by RickvdB : 12-12-2011 at 19:00. |
|
|||
|
|||
![]() Adapters verkocht!
Nieuwe prijs voor de velgen: €900,-. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb wel een setje brocks in de aanbieding en ben opzoek na cayenne's
mischien intresant met bijbetaling van mijn kant? http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=93166
|
|||
|
|||
![]() Het liefst geen inruil, heb geen auto meer waar ik zulke velgen onder ga doen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwjaars up: €850,-!!
|
|
|||
|
|||
![]() Kom op guys, bieden mag ook!
Voorbeeld onder een Golf ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Prijsaanpassing!
Inclusief banden : €800,- |
|
|||
|
|||
![]() En up, liggen in de weg dus sla je slag!
|
|
||||
|
||||
![]() Zitten er adapters bij ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() hoeveel mm adapters zaten icm deze set gemonteerd?
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() @Gout, zijn al verkocht
@Rowan, thanks! @vdWal, voor 20mm en achter 30mm. |
|
|||
|
|||
![]() Hallo, verkoop je ze ook zonder banden? En is het setje onder een golf passend te krijgen?
|
|
|||
|
|||
![]() En upje!
|
|
|||
|
|||
![]() €700
|
|
|||
|
|||
![]() Up.
|
|
|||
|
|||
![]() Omhoog, velgen zijn voor €700,- op te halen!
|
|
|||
|
|||
![]() Schop, maak me los!
|