![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar de spiralen van een VW santana 1600 diesel van 1982,
ik heb gehoord dat de veren van een vw passat van 1985 en een audi 80 van 1985 ook zouden passen, als er iemand is die dat kan bevestigen is dat altijd welkom, dan word mijn zoekers veld wat uitgebreider..:p. als iemand een adreske weet of er zelf heeft liggen laat je maar iets weten... thnx Last edited by flippieskinie : 19-07-2012 at 15:10. Reason: GEZOCHT VW SANTANA Onderdelen |
|
||||
|
||||
![]() Voor de voorkant of achterkant??
Veren van passat 32b (1980-1988) en alleen de voorveren van Audi 80 typ 81 passen inderdaad gewoon onder de wagen. Mogelijk heb ik nog wat voorveren liggen, achterveren heb ik ook, maar dan moet ik je verzoeken ze zelf uit een sloper te halen. Voorveren trouwens ook mocht ik ze niet meer los hebben liggen. Spul ligt in Baarn. Maar euh... zijn ze stuk? gebeurt toch niet zo snel??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ze zijn niet stuk, ik heb de wagen net gekocht, maar deze is verlaagd, en hij ligt te laag voor door de keuring te geraken, nu eventuul kan ik ze er zelf afhalen, maardan is het de comlete poot, en dit voor alle 4, dus moest je deze liggen hebben wat zou de prijs hiervoor dan zijn aub? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een compleet onderstel in een sloopwagen... Zelf ophalen, zelf demonteren, ik help uiteraard mee! Zit wel ramvast weet ik... Wiel op de naaf geroest aan 1 kant...
Omdat ik bij dit onderstel nul garantie kan geven op de dempers en lagers aan de voorkant, zal de prijs wel meevallen ![]() Deze set heb ik 3 jaar geleden inclusief de wagen rijdend uit duitsland gehaald, staat nu al die tijd in de tuin te wachten. Pm maar als je interesse hebt om het eens op te halen, prijs komen we wel uit