![]() |
|
||||
|
||||
![]() Curlie van 't Boxertje vond de nachtfoto's
van m'n Ponton zo mooi dat tie ze graag in het Boxertje wilde hebben! Omdat hij zelf ook nog wat foto's wilde maken is tie vandaag naar Delft gekomen voor een Photoshoot. Als het goed is komt m'n autootje in de zomereditie te staan. Vette shit! :p Curlie aan 't werk: |
|
||||
|
||||
![]() vettt...euhm maar wat is het boxertje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() altyd leuk natuurlijk, je ride in een blad
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed man!!!
kan mijn golfje ook een keer in`t boxertje staan? :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kende de site ook niet de dames die er model staan is ook niets mis mee trouwens |
|
||||
|
||||
![]() boxertje is goed,ik sta nu in het nieuwe exemplaar heeft wel meer als een jaar geduurt
ben benieuwd hoe die er in staat githa greetz hans
|
|||
|
|||
![]() Dus tegen de tijd dat jouw auto in het boxertje staat,herkent niemand hem meer
![]() (verlaagd,17" Cup2's eronder,dikke type4 erin,enzovoorts ....) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verlaagd wordt die wel, maar die moderne velgen vind ik geen potje onder een oldtimer :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() boxertje is een forumsponsor henk, dacht dat jij in al die tijd dat je hier doorbrengt toch wel eens naar de banners had gekeken?
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de foto's hoor! Hadden jullie nog een beetje redelijk weer, want in de loop van de ochtend ging het flink regenen.
|
|
||||
|
||||
![]() dan heb je wel eer van je werk, als je gevraagt word voor zoiets.SUPER!!
|
|
||||
|
||||
![]() mooiste nederlamds luchtgekoelde blad van dit moment
|
||||
|
||||
![]() Hee wat leuk, mijn bus heeft ook al eens in het boxertje gestaan, is opzich wel leuk inderdaad, komt er nog een spannend verhaal bij? Curlie heeft toen 200 foto's gemaakt!
|
||||
|
||||
![]() die nachtfoto's zijn dan ook erug goed!! (de auto trouwens ook)
ik zie wel dat er in nederland nog veel zendingswerk voor het boxertje te doen is
|
||||
|
||||
![]() hee das altijd mooi natuurlijk als je auto in een blad komt te staan en daarbij is het boxertje ook een leuk blad dus we zien hem wel staan over een tijdje.....leuk joh
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is wel super, ik begin maar klein. Ik kom binnenkort, waarschijnlijk volgende week, met de variant in de "delft op zondag". Dat is wel erg lokaal maar toch vind ik het ook erg leuk. Ik hoop dat het boxertje ook nog eens komt.
|
||||
|
||||
![]() Cool! Moet toch (nog steeds
![]() *Edit: Gelijk maar ff gedaan! Lente-editie er gelijk ook maar bij besteld ![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 11-04-2005 at 08:07. |