![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal,
Wij hebben met onze auto, een Golf mk3 cabrio 1800 66 kW uit 1997, een probleem, waar we maar niet uitkomen. De auto start goed, maar staat, totdat de motor warm is enorm te stuiteren/schudden. Wat we de afgelopen twee jaar hebben vervangen, is: Koelvloeistoftemperatuursensor (vorige week.) Luchtinlaattemperatuursensor. Lambdasonde. Stappenmotor gasklephuis. Gasklephuis grondig gereinigd. Tussen en voetpakking vervangen. Alle vacuümslangtjes achter het gasklephuis. Slang van de rembekrachtiger. Complete carterontluchting. Bougie kabels (origineel Bosch copperplated) Alle bougies (Bosch super 4 polige.) Bobine. Rotor en verdeelkap. Compressie is ook gemeten en was uitstekend. En de auto is bij VW twee keer uitgelezen en gasklephuis is ingeleerd. Nu hebben we vanmorgen contact gehad met een vertegenwoordiger van Forté en deze vertelde ons, dat hij als enige mogelijkheid kon denken aan vervuilde klepstoters. Bij een koude start, kan dit totdat de auto warm is, de problemen veroorzaken. Hij adviseerde Fuel system cleaner en Forté gastreatment op een halve of 3/4 tank en dan te rijden iets hoger in toeren. Kunnen jullie ons hierin adviseren of hebben jullie nog andere suggesties, want we worden er een beetje wanhopig van. Bij voorbaat heel erg bedankt. Blacky ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() ECHT helemaal niemand????????????????
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Sluit Maar !!!!!!
|