![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de snelle reacties
![]() Dus als ze ook leverbaar zijn met de binnenzijde zwart (neem aan dat je het chrome gedeelte bedoelt?) dan zou het dus wel mogen. En is het misschien een idee om de binnenkant van het glas te nevelen of word het dan weer snel "sjonny", want misschien dat je dan het chrome erachter er doorheen ziet. Lijkt erop dat het chrome van die lampen op bovenstaande foto ook zwart is, dus denk dat ik daarvoor ga, Ebay heb ik geen verstand van, word eigenlijk wel eens tijd. Altijd die verhalen aan horen van iedereen die alles overal goedkoop wegsleept. Haha, Groeten. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() H2O
|
||||
|
||||
![]() @Nilz:
weet jij waarom de eigenaar van die bbsen ze heeft verkocht? en ken jij hem? heb je zijn mailadres?
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Martin dat is geen mk3
![]() volgens mij was hij de vorige keer dat ik er foto's van zag nog niet zo mooi afgewerkt trouwens. nice ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is net hoe je het bekijkt
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo ! Ik ken hem beetje ja .... Waarom hij ze verkocht heeft ? geen idee ! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij de oude velgen van Base? ( ook hier op het forum als het goed is...) Komen ook onder een mk3 vandaan!
|
|||
|
|||
![]() MickaD,klopt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe hebben ze dit gedaan. met een kever onderstel ofzo? ![]() iemand hier meer info over?
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() Last edited by indewarre : 11-10-2010 at 18:59. |
|
||||
|
||||
![]() mijne mk3 vr6 1996
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow oke.. heb je zijn emailadres? ik probeer hem al een tijdje te bereiken. hij heeft mijn auto gekocht en hij had wat problemen met het invoeren van de auto, wil graag even weten of het gelukt is.
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo hoort hij te zijn..... ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel vet gedaan die golf met golf 4 koplampen erin,best orgineel eigenlijk.
ook al zou ik het zelf niet doen. Mooie vr6 GOLF16V,je velgen staan ook super onder je golf. Zoek zelf ook nog zo,n setje.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |