![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zondag rij ik van Roermond naar Amersfoort en weer terug.
|
|
||||
|
||||
![]() Iemand van de Limburgers die toevallig binnenkort in de buurt van Rotterdam te vinden is? Of iemand die vanuit die kant hierheen komt?
Ik heb daar een set van vier banden liggen, in Hendrik Ido Ambacht om precies te zijn, zonder velgen. Betaald en wel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jonge, ik was zaterdag in Rotterdam en kom binnenkort vast wel weer in het zuiden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, dacht er ook al aan, maar hoorde gisteren pas dat de andere koerier niet door is gegaan. Optie om de bandjes in Dordrecht op te halen is er ook eventueel, voor degenen die daar in de buurt komen...
|
||||
|
||||
![]() Iemand toevallig binnenkort in de buurt van Nieuwegein van de Friezen? Of via via?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik met een 20 min ![]() en morgen rond de middag kom ik er weer langs ... Last edited by Alberto : 25-11-2010 at 17:19. |
|
||||
|
||||
![]() Ja maar jij zit met je dikke truck... vindt de baas niet leuk denk ik als je gaat afwijken haha. Even voor de duidelijkheid ik moet een bmx afgehaald hebben en vervoerd naar dichter in de buurt.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
BMX kieper ik zo in een auto ![]() als de verkoper hem naar de A27 bij het tankstation wil brengen . Neem ik hem wel mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor ene? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom je daar vaak langs? Zal eens kijken of ik wat kan regelen. Thanks voor het aanbod iig! ![]()
|
|||
|
|||
![]() soms 3x per week . Maar morgen heb ik wel ff tijd
bel me maar ff als je wat geregeld hebt |
|
||||
|
||||
![]() Iemand volgende week in de buurt van Steenbergen vanuit Friesland??
|
||||
|
||||
![]() Zo het nu lijkt rij ik woensdag 22 december vanuit Damwoude, noord Friesland naar Rotterdam, door naar Goes [Zeeland] en dan terug naar Damwoude.
Daarna rij ik de 24e of 25e december vanuit Damwoude naar Kerkrade, en paar dagen later terug.
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 13-12-2010 at 23:36. |
|
||||
|
||||
![]() Even een update voor de 22e: Damwoude - Wijk bij Duurstede - Rotterdam - Goes - Helmond - Damwoude.
|
||||
|
||||
![]() @ebut: hoeveel ruimte is er beschikbaar?
|
|
||||
|
||||
![]() Heb een gitaarversterker mee tot aan Rotterdam, daarna vanaf Goes twee electrische kacheltjes en Helmond twee gitaren. De bank van de Golf kan plat, dus er kunnen wel wat dingen mee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus je brengt de kerst in Kerkrade door ? Misschien dat ik je dan nog tegen kom ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vast wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is hier misschien iemand die volgende week een keer vanuit Zwaagwesteinde naar het zuiden gaat via de A28 langs Nunspeet?
Het gaat om een setje 13 inch winterbandjes van een mede volksforummer. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |