![]() |
|
||||
|
||||
![]() goeimiddag !
even een spoed vraagje , heb net een aanbieding gehad voor een nette set INLAS wielranden voor achteraan , helaas staat er op de stickers voor 2 deurs en ik heb een 4 deurs . sommige beweren dat dit past , maar als je dan op online shops kijkt staan ze toch apart wie kan me wat duidelijk geven , en is er veel verschil ? want alles is beter dan geen rand ![]() alvast bedankt jelle edit. post aangepast , meeste mensen dachten aan plastiek wielranden ![]() ![]() ![]() ![]() dat waren de randen ![]() en hier moeten ze inkomen , zie wel dat hier direct de deur aan de rand komt dus daar moeten de inlasdelen aan aangepast worden , maar is er nog iets ?
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 01-12-2010 at 20:26. |
|
|||
|
|||
![]() orgineele randen zijn in 2 en 4 deurs gelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gaat om imitatie maardat zaldanookwel geenprobleemzijn?, bedankt ![]() jelle
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maatje van mij zei dat men post dubbelzinnig is , nu ik er bij nadenk .. ik bedoel inlas wielranden ! ![]() grtz
|
||||
|
||||
![]() Bij een Golf zit er verschil in,
Dus ik verwacht dat het bij een Jetta niet anders is. Edit: Als je even naar onder scrollt zie je het verschil: http://golf1onderdelen.nl/contents/nl/d121.html
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 02-12-2010 at 13:34. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zie idd aan de deur een verschil , maar dat valt aan te passen denk ik dan , voor de rest zien ze er hetzelfde denk ik zo grtz
|
|||
|
|||
![]() ja klopt die zijn anders , dach tdat je de plasiek kappen bedoelde
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja sorry , was wat dubbelzinnig ![]() ze komen nu toch mijn kant uit want was nemen of laten , heb normaal gezien enkel de boog zelf nodig dus dat zal dan wel goedkomen hoop ik .. grtz