![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volkswagen Jetta type 2 op LPG
•BJ 06-1985 •APK 06-2011 •1,6 motor op LPG •Distributie 2000 km vervangen •5 versnellingen •Rijdt pittig •Verbruik van 1:11 •Ziet er netjes uit •Carburateur moet schoongemaakt worden en eventueel nieuwe pakkingen en benzine afsluiter vervangen (17,50) •Per kwartaal bespaar je 200 euro aan wegenbelasting -->na een jaar is de auto "gratis" door deze besparing! Buitenkant netjes, binnenkant (motorruimte en kofferbak) heeft wat roestplekken. Verder standaard auto Inruil niet mogelijk Volksforumprijs: € 850,- Last edited by clyde : 25-04-2011 at 11:17. |
|
|||
|
|||
![]() Dag Clyde,
Waar kan ik hem ophalen? Ik heb intresse! Groet Sjoerd |
|
|||
|
|||
![]() hele wilde gok.............. twello?
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja zover was ik al
![]() |
|
|||
|
|||
![]() stuur de verkoper ff een BP'tje....
|
||||
|
||||
![]() Hij is nog steeds te koop.
staat inmiddels al weer 2,5 maand stil. Goed bod per pb mogelijk. inruil nog steeds niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
![]() Wat is de km-stand en heb je toevallig foto vh interieur?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Grote wisseltruc!
Je Mk2 Golf heeft een bumper met chrome bies voor en zwarte bumper achter, deze net andersom! ![]() Succes met de verkoop, was wel geinteresseerd in de Golf... helaas ben ik nog maar 17 ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je wat foto's van interieur, koffer- en motorruimte?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen pm ontvangen van je. Vandaag zal ik foto's maken, kmstand checken en info hier plaatsen @ Rick Leusden: Jij bent eng! ![]() ![]() Last edited by clyde : 19-03-2011 at 09:06. |
|
||||
|
||||
![]() De kmstand is 330.XXX km. Er wordt weer mee gereden en dat gaat lekker goedkoop!
2000 km gelden is de d-riem met rollen vervangen. Auto moet toch helaas weg. Hier de gevraagde foto's" Roestschade kofferbak: ![]() Interieur, passagiersstoel heeft onder de hoes een andere bekleding! ![]() Roestschade in motorruimte onder accubak; ![]() Dashboard; ![]() Prijsdrop naar 850! De auto is echt meer waard. |
|
|||
|
|||
![]() Geen lekke band meer?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahahaha,
De achterband is soms lek, soms niet. Kan een maand vol zitten of binnen een dag leeg. Prijsdrop: 800! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht! Mag naar het archief!
|
|
||||
|
||||
![]() is echt verkocht hoor!
Weg da mit! |