![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weg
Last edited by Pewi Vwteam : 18-07-2014 at 20:27. |
|
|||
|
|||
![]() upp
|
|
|||
|
|||
![]() nog een goede einddemper aanwezig?
|
|
|||
|
|||
![]() sport eindemper zit er onder, dacht remus 2x75 schuin omhoog, zo snel ff uit mijn hoofd.
|
|
|||
|
|||
![]() http://link.marktplaats.nl/407369983 hier bij de foto s ik krijg ze niet op het forum.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() zo even de foto's via marktplaats hier naar toe gelinkt |
|
|||
|
|||
![]() hehehe thanks johan.
|
|
|||
|
|||
![]() upp
|
|
|||
|
|||
![]() niemand deze winter nog ff een 20vt in zijn geliefde vag-mobiel bouwen?
|
|
||||
|
||||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() de audi is geheel kaal! we hebben vandaag de carosserie, een nieuwe plek gegeven, op de oudijzer bult
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwjaars uppie
|
|
|||
|
|||
![]() interesse in demper, wil graag foto's zien van de demper als die gedemonteerd is, om t zien of die niet doorgerot of wat dan ook is, pm me maar
|
|
|||
|
|||
![]() uppie tevens kan de motorkabelboom ook aangepast worden zodat het plug and play is in je mk1 of mk2 corrado golf3 enzo wel tegen meerprijs uiteraard.
|
|
|||
|
|||
![]() Hoeveel vraag je voor het blok + bak plug and play klaar voor een mk3?
|
|
|||
|
|||
![]() @ stylo ik had je gemaild toch? tevens een uppie
|
|
|||
|
|||
![]() uppie mee rijden in een mk1 met een 20vt er in kan, bij intresse! om te voelen hoe mooi dit gaat in een mk1.
|
|
||||
|
||||
![]() Hej , wat vraag je voor de ruitenwisser motor en het bijhorende relais?
Stuur maar PB. Gtrz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
€35,- (als jij het nr van het relais weet hehe) |
|
|||
|
|||
![]() uppie voor deze a3 delen alles ligt gedemonteerd klaar! verzenden van kleine delen mogelijk
|