![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben vandaag begonnen met het demonteren van de passat.
De motor en het interieur is verkocht. Wat ik nog heb liggen: Airbag bijrijderkant 50 euro Stuur met airbag 50 euro Cockpit vr6 met kabelboom 65 euro Electrische spiegels kompleet 60 euro Airco kompleet met radiateur en ventilators 200 euro Dashboard amerikaanse uitvoering 50 euro Electrische schuifkanteldak kompleet 80 euro Achterklep kompleet 50 euro Voor en achterbumper 35 euro Ruitenwisser motor 20 euro Achterlichten kompleet 35 euro Koplampen kompleet 35 euro Tank met vr6 pomp 50 euro Deuren met electrische ramen kompleet met bedrading en schakelaars voor alle 4 de deuren 250 euro Gordels kompleet 40 euro Accu 2 maanden oud 80 euro Velgen met z.g.a.n banden 375 euro ![]() ![]() Bij interesse hoor ik het graag. Mvg Michael |
|
|||
|
|||
![]() embleemloze grill nog aanwezig?
|
|
|||
|
|||
![]() Is nog aanwezig mag je op komen halen voor een tientje.
Mvg Michael |
|
|||
|
|||
![]() heb je de afdekrolhoes (of hoe je het ding ook noemt) voor de bagageruimte nog inclusief de geleiders??
|
|
|||
|
|||
![]() Nee deze is al verkocht samen met het interieur.
Gr Michael |
|
||||
|
||||
![]() Waar liggen de spullen?
|
|||
|
|||
![]() Bij deze verkocht, ik pm je morgen even over hoe en wat.
Mvg |
|
|||
|
|||
![]() Achterlichten,voorbumper,mistlichten verkocht.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Achterklepslot nog aanwezig?
|
|||
|
|||
![]() --------------------------------------------------------------------------------
Achterklepslot nog aanwezig? Ja is nog aanwezig. Je mag de hele achterklep op komen halen voor 50 euro. Af te halen in Zutphen Gelderland. Ik hoor het wel. Mvg Michael |
|
|||
|
|||
![]() Voorbumper verkocht.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Up |
|
|||
|
|||
![]() Alle 4 de deuren compleet met electrische ramen, schakelaars, komplete bedrading inclusief centrale vergrendeling. En inclusief electrische spiegels.
Preis 200 euro Koopje dacht ik zo. Bij interesse hoor ik het graag. Mvg Michael |
|
|||
|
|||
![]() Velgen met banden 350 euro..!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Cruisecontrole 150 euro.
Pedalenset, hendel voor op het stuurkolom en bedrading. Bij interesse hoor ik het graag. Mvg Michael |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Cruisecontrole verkocht.
Up |
|
|||
|
|||
![]() Toevallig nog aandrijfassen liggen??
|
|
|||
|
|||
![]() Ja heb ik nog wel liggen. Mag je komen ophalen voor 50 euro.
Mvg Michael |
|
|||
|
|||
![]() Up
|