![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo, ik heb hier nog verlagingsveren liggen van vmaxx voor een golf 4 , audi A3, ..
Dit is -5cm Voor 65 euro mag je ze komen halen. deze zijn maar 1 maand gebruikt geweest en zijn dus nog als NIEUW ! KLIK HIER VOOR FOTO'S en nog een zwart nummerplaat houder. voor 4.50 euro. Dit was een miskoop. grtz ! Last edited by Gianni : 02-01-2011 at 23:16. |
|
|||
|
|||
![]() upke !
Zijn zo goed als nieuw ! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() HUP !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Upke !
|
|
|||
|
|||
![]() Hup !
|
|
|||
|
|||
![]() Ze liggen hier maar te liggen..
Zijn echt in super nette staat! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Stuur ze dan voor die €65 maar op via de post naar Friesland ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey
Sorry maar opsturen is geen optie meer omdat ik gewoonweg niet op de post geraak. groeten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik neem aan dat je met ''niet op de post geraak'' bedoeld dat je het niet verstuurd..? ![]() Jammer,maar denk niet dat er mensen van dit forum ''ff'' naar België rijden voor een set veren.ik niet tenminste.tegenwoordig bestel je dat allemaal via internet ![]() Tenzij je tegen de belgische grens woont natuurlijk ![]() maar mocht je twijfelen...... ![]() Succes met de verkoop ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja dat is waar maar er zitten hier ook wat Belgen he dus je weet maar nooit
![]() En neen versturen zal niet gaan. Maar je hebt gelijk dat je niet van Nedrland komt ![]() Zal het nog eens juist zoeken via internet via TNT post. Ik laat je iets weten. Groeten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Graag ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zijn nog niet verkocht ..
|
|
|||
|
|||
![]() Up !
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up !
|
|
|||
|
|||
![]() Hup !
|
|
|||
|
|||
![]() up !
|
|
|||
|
|||
![]() Up !
|
|
|||
|
|||
![]() hup, kan eventueel verstuurd worden !
grtz |