![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij deze mijn 2 g40jes te koop!
het gaat om een orriginele g40 uit 1993 en heeft de kleur zwart metallic. de auto is technisch in nieuwstaat!! nieuwe remmen wielagers spoorstangen en kogels draagarmen wellemsblokken weitec veren demperset veerpootlagers handremkabels wielrem cilinders enz.. dit alles is dus nieuw. aan de motor is nieuw: 276graden nokkenas en nieuwe stoters en verstelbare nokkenas tandwiel. rs bewerkte lader multiriem 5pk set met 60mm poelie race koppeling en drukgroep tot 280nm afgedraait vliegwiel bijna 3kilo 3f inlaat met geflowt gasklephuis.. rvs uitlaat systeem.63,5mm rvs spruitstuk rs2 chip in de ecu van sls enz enz.. verder ziet de auto er voor zijn leeftijd erg netjes uit.. alle delen die met deze leeftijd vaak de geest geven zijn bij deze auto al vervangen.. er zit nog geen apk op..maar daar ben ik mee bezig.. verder heb ik nog een groene metallic g40 van bj 1993(staat als 1.0 op kenteken.. dit is een soort van show auto die nog afgemaakt moet worden.. motorisch en technisch net zo als bij de grijze.. heeft nog wat meet opties motorisch gezien(zoals front mount intercooler en alu buizen..) porsche velgen met adapters.. en zit nog een extra set nieuwe rs bumpers en skirts bij.. nog een extra strakke kofferklep en motorkap met spadborden.. auto zou nog wel gespoten moeten worden..is verder nog niet geschuurd.. voor de grijze vraag ik 2100euro(zit al meer in de motor qua geld) en voor de groene vraag ik 2350.(zit ook meer in de motor qua geld) het is veel geld..maar je hebt echt een snelle auto of auto's samen mogen ze weg voor 4100euro.. ik heb helaas nog geen foto's van de auto's.. maar dit moet je ook echt in het echt zien en horen lopen.. dan ben je meteen verkocht! als je intresse hebt.. bel of mail even! tel:0648053775 mail: c_h_t_u85@hotmail.com ik verkoop deze auto's omdat ik een huis wil gaan kopen..en dan even geen geld meer heb voor meerdere dure hobby's! m.v.g C.Heuvel Datumweergave op de foto's klopt niet! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Dirk : 11-03-2011 at 07:53. |
|
||||
|
||||
![]() Up wegens opschonen en aanpassen van advertentie.
Verkoper, graag even woonplaats toevoegen in advertentie of profiel! |
|
||||
|
||||
![]() ik wil niet heel vervelend uit de hoek komen,maar die zwarte 22-lf-hr is 3 jaar van een maat van me geweest[langejan op dit forum] en die heeft um vorig jaar weggedaan met elektrastoringen en een afgescheurde voorwielophanging/scheuren in de kas voor ik geloof 600euro.ben wel benieuwd hoe dit gerepareerd is?
edit,ik kan hier geen foto's terugvinden,op z'n site staan ze nog welwww.jfgcustoms.nl nog een keer edit,de motor was ook gaar,maar dat is opgelost zo te zien.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 11-03-2011 at 14:27. |
|
||||
|
||||
![]() haha jah dit is een oude bekende hoe is de staat van de ophanging??? XD
|