Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-01-2005, 21:15
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default Probleem met 16v KR golf 1

Hee mensen,

IK heb het volgende probleem met me inmiddels net ingebouwde 16v KR in me golf 1.

Sinds gister loopt de het blok op 3 cilnders en na ongeveer 5 seconden dan loopt ie weer op 4 cilinders en vervolgens na 5 seconden dan loopt ie weer op 3 cilnders :?
Dit gaat de hele tijd door.
Het vreemde is dat ie het nu net pas doet, want toen de motor voor het eerst liep in me golf 1 toen was het niet zo.
En voordat ik de motor heb gekocht toen zat ie nog in de scirocco en heb ik er zelfs nog mee gereden, toen was er niks aan de hand :?
Heeft iemand van jullie een idee wat het kan zijn??????????
Zou het het kastje kunnen zijn wat altijd bij een KR blok zit. Dus die zwarte met de groene letters en een vacuum slangetjes erop??????

Tis net of houdt 1 van de injectoren er ff mee op en gaat dan vervolgens weer verder

Wie o wie heeft een idee.

Helppppppppp

Graag alleen antwoorden waar ik iets mee kan AUB

Last edited by Domi : 19-01-2005 at 21:17.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-01-2005, 22:42
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Heb je onderdelen liggen? Anders zijn de computers zo uitgewisseld om eens te proberen...maar ik betwijfel of het probleem daar zit.

Klinkt veel meer als een bougie/kabel/verdeler/rotor probleem. De injectors lijkt me sterk, zo'n K-Jetronic is super simpel en geeft alle injectors even veel. Ok, het wil nog al eens kapot maar dan loopt niks, niet toevallig 1 cylindertje. Ik zeg ontsteking ergens.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #3  
Old 20-01-2005, 00:09
pirelli's Avatar
pirelli pirelli is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,334
Send a message via AIM to pirelli
Default

denk het ook de ontsteking.
__________________
Like @ G-60 !
Reply With Quote
  #4  
Old 20-01-2005, 21:56
WilliamF's Avatar
WilliamF WilliamF is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 426
Default

ff een voor een de bougiekabels lostrekken om te kijken welke cilinder het is, en als je dat dan weet gewoon ff kabeltje uitwisselen. heb je dat i.i.g. uitgesloten.
__________________
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E...
Reply With Quote
  #5  
Old 20-01-2005, 22:43
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Probleem is inmiddels opgelost. Het was de injector van cil 4 die haperde.
Pfff gelukkig had ik er nog een paar liggen van me ouwe 16v blok.
Reply With Quote
  #6  
Old 20-01-2005, 22:58
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

een injector die haper? Moet er vuil in gezeten hebben ofzo.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #7  
Old 22-01-2005, 19:42
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

tis opgelost :biggrin:

Slotje
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum