![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Veedubbers,
Ik zat net ff in de gallery te kijken, en zoals zo vaak had Tjaap weer de nodige pics ge-upload (Keep up the good work Tjapie !!!! ![]() ![]() ![]() Deze viel wel een beetje op: Dit is dus ws een rally uitvoering van de MK1, maar weet iemand hier meer van ?? Bv. Waar werden deze auto's gebouwd ? Bij Volkswagen Motorsport misschien ? En de technische gegevens ? ![]() ![]() ![]() Info graag !!!!!!! Grtz..................... LRR PS: Als je zoiets op de kop kunt tikken, dan heb je wel iets bijzonders denk ik :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() eigenbouw...ik laad wel ff de enige echte golf 1 rally op in het fotoboek
|
|||
|
|||
![]() echt golf 1 rally? hoebedoeloe?
vind die gele trouwens wel vet... leuk ook dat het steeds meer terugkomt, die retro tuning enzo, you know, de rieger uitbouws enzo... |
|
||||
|
||||
![]() @ Richard: Die originele rally vind ik weer niet zo !!! Die spatbordenranden zijn veel te breed. Deze gele heeft qua uitbouw wel heel veel weg van de MK2 Rallye.
Grtz.................. LRR
|
|||
|
|||
![]() Staat m cker niet verkeerd die spatborden!
|
||||
|
||||
![]() ja mag er ook wel over, nu kun je goed zien waar de golf2 rally zijn trekjes weg heeft met die uitbouw. zelfs de dorpels zijn exact het zelfde.
|
|
||||
|
||||
![]() dit is ff extremer, maar wel "rally look" dacht ik zo
golf 1 gti, 147 pk, folger uitgebouwd ![]() deze staat op cleaned.be Last edited by vwgolf1 : 20-01-2005 at 21:42. Reason: ff linkie in orde maken |
|
|||
|
|||
![]() staat op cleaned belg... wat een tekst......nu onder de kap nog effe cleane
|