![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo ik ben op zoek naar een porsche motor voor in de kever, of een 2 liter van een bus.
WIe o wie weet wat ?? Groetjes ben |
|
||||
|
||||
![]() heb je al op marktplaats gekeken bij oldtimer onderdelen porsche? daar word er een aangeboden meschien net wat je zoekt, wie weet.
|
|
|||
|
|||
![]() Rekbaar begrip hoor "Porsche motor voor in de kever" ....
Wat jij denk ik bedoel is een 2 liter 4 cilinder type4 motor met Porsche style koeling. en een twee liter van een bus past er niet rechtstreeks in. |
|
||||
|
||||
![]() ja dat snapt ik hahah heb je adapterplaten voor nodig toch???
Heb jij er ervaring mee?? Ik zoek echt zo iets ja |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel nun 2 liter CU liggen. Moet wel uit elkaar.
Dynamo, stangenstelsel-carbu's zijn der niet bij. Dus wel de carbu's en spruitstukken. ook plaatwerk is erbij Indien dit je wat lijkt, laat maar weten, maar ik denk het niet.
|
||||
|
||||
![]() weet nog een 220 pk 2.4 turbo... 4 cilinder(en geen boxer)
944 blok Das niet de bedoeling denk ik? ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() hahah ja zoek wel een boxer motor.
Dat hij niet loopt maakt niet uit maar moet wel compleet zijn. Je kan ook een golf 3 gti erin hangen met een aangepaste plaat erin. Maar vind nix zoals op de bovenste foto zo moet het worden. Gr ben |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een 2.4 l te koop met gesmede zuigers speciale koppen enz enz 185 pk met porsche koelkap ik je foto,s mailen van de motor hij is door fast en speed gemaakt prijs 3000 euro
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe oud is hij, vast 1 van de laatst gemaakte door Johnny hakvoort.