![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Zoals de topictitel al aangeeft ben ik bezig met de cilinderkop van mijn Golf variant, motorcode ADZ. Koppakking is doorgeslagen.
Alles is gedemonteerd, alleen vraag ik me nu af of ik voor het controleren en vlakken van de kop ook de nokkenas en klepstoters moet verwijderen. Graag lees ik jullie ervaringen! Alvast bedankt
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#2
|
|||
|
|||
![]() Voor vlakken moet zoizo de nokkenas eruit, dit gaat vrij lastig met 1 klep open
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet bij stil gestaan ![]() Maar mogen de kleppen zelf wél blijven zitten (ik haal dan wel de stoters er nog uit) Bedankt voor je antwoord ![]()
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kleppen gewoon laten zitten, mochten ze eruit moeten heeft het revisie bedrijf deze er zo uit.
Eventueel de klepseals mee vervangen nu je toch de boel los hebt. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kan ik ze beter eruit halen als ik toch de seals vervangen (moet dan toch los ![]() Thanks ![]()
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |