![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Voor aan een KR blok.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Niemand?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Weet er wel 1tje... zit nu nog onder een golf die we strippen... ga die gozer wel ff bellen.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#4
|
||||
|
||||
![]() 125 eurie moet ie kosten... 2y bak, alleen koppelingsplaat is op maar die zal je waarschijnlijk toch vervangen met drukgroep enz enz.
Af te halen in omg. Leusden.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#5
|
||||
|
||||
![]() 100 euro voor een 9A bak
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Heeft de bak van een 9A geen kabelschakeling en hydro-koppeling?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Als jij het zegt
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Nou ja, de 9A is in europa alleen geleverd in de Corrado en Passat en die hebben beide kabelschakeling
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Volgens Doppel Wobber is een 9A een 020 bak gelijk aan een 2y, alleen een langere 5e versnelling.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#10
|
||||
|
||||
![]() Kijk das nou eens goede info : tenks
Weet ik dat ook meteen weer ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We hebben het niet over de 9A motor hoor!
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lees ff goed terug, Allart :?
ik had het over de 9A bak van Gert! |
#13
|
||||
|
||||
![]() Mag weg, ik heb de bak niet meer nodig!
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja en een 9a bak is van het type 020 en niet 02a (kabels). Dus lekker vaag al met al. |