![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik denk deze te verkopen ovaal 1956 org. interieur in perfecte staat heeft sins 1967 in schuur gestaan bij 1st eigenaar Belgische wagen
vraagprijs 2500€ Last edited by Waldorf : 01-02-2005 at 19:47. |
|
|||
|
|||
![]() laswerk aan rechter verwarmingskanaal, rezervewielbak,flank aan bestuurderszijde,
auto is 100 % volledig |
|
||||
|
||||
![]() een vraagprijs is verplicht. Zie de spelregels en gebruiksaanwijzing voor meer informatie:
http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=45 |
|
||||
|
||||
![]() zier er wel erg goed uit. ben beneiuwd wat die moet kosten. en foto's van het laswerk wat gedaan moet worden...
![]() oren en ogen staan open
|
|||
|
|||
![]() ovaal 56 €2500 vraagprijs
|
|
|||
|
|||
![]() foto´s voor laswerk
Last edited by Waldorf : 01-02-2005 at 19:51. |
|
|||
|
|||
![]() waar staat hij ergens en tel. nr
|
|
||||
|
||||
![]() niet duur!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ben toevallig op zoek naar een rat, en dit is wle een hele vette !!
![]() Als tie over een paar weken nog niet weg is neem ik wel contact met je op......dan zijn de centjes pas binnen !
|
||||
|
||||
![]() Wil je hem niet ruilen tegen een keihard apk gekeurd mexicaantje uit '82? :p
(degene in mijn avatar) |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Plat op de grond gooien en cruisen.... :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn idee! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee den jimmy op volksforum!
waar haal jij die wagen nou weer vandaan ?? ziet er wel cool uit daarom.
|
|||
|
|||
![]() Doe hem weg met spijt, maar ik heb nog een sqaure van 66 die nog in orde moet gezet worden en een 181 die al 4 jaar in de grondverf staat.
Ovaal staat bij mij thuis dit is Averbode (België) een straat verder dan waar BUG-A-ROO 2000-2001-2002 heeft plaatsgehad |
|
|||
|
|||
![]() Sorry, hier mijn tel.0032478/460103 of jim181@scarlet.be
|
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat ik het niet eerder wist was afgelopen zondag nog in Zichem dan had ik eens komen kijken.
Sjef |
|
|||
|
|||
![]() hey sjimmy, jij ching toch met deeize vette strakke bak naar pitburg kome ?
om teel te neme aan de oldspeet sjallenge ??? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() alai fred is da uwe poging om ollands te klappen ??
|
|||
|
|||
![]() IK za wel willen maar kijg dië variant nog bijna ni klaar, ik za een maand of 2 conjè
moeten hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh die mexicaan in je avator :p :biggrin: