![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ the hanz... die spiegel is echt supergoed!!![/QUOTE]
ik heb er nog eentje over dus voor de liefhebber...4 tientjes weet je alles
|
||||
|
||||
![]() 30e incl. verzendkosten ook goed?
|
|||
|
|||
![]() Voor die regenkapjes kan je ook eens bij van gilst vragen vorig jaar had hij er vaak zat bij ik heb ze voor de t2 ook bij hem gekocht.
Sjef |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee sorry dan blijf tie liggen
|
||||
|
||||
![]() wat is je tegenbod dan? 35?
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! ![]() Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 06-02-2005 at 17:40. |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren die regenkapjes nog in Mol gezien. Jij was er ook, dus heb je ze gekocht???
|
|
||||
|
||||
![]() Nee niet voor tiep III, alleen t2, kever en oude kever....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga 2 april naar volksworldshow in engeland. als jij regelt dat ze daar zijn, dan neem ik ze wel voor je mee. Ik kom voor die tijd zeker nog een keer bij leon lanx dus misschien is dat een optie voor je.
Of je gaat zelf naar Volksworldshow, wij gaan ook voor 80 euries een dagie heen en weer....... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
80 euro maar ?? Hmmm, i keep that in mind ! Kapjes zijn trouwens te bestellen bij van Gilst......dus dat is nu de beste en snelste optie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wil ook naar de volksworld show..........pakken jullie de boot/tunnel of vliegtuig welke is het goedkoopst? (jij hebt het over 80 euro?) Greetings mycha
|
||||
|
||||
![]() Rainguards zijn besteld bij van gilst...
Ze kosten daar 45 euro maar ze moeten uit de USA komen dus hij verwacht dat de prijs rond de 60 euro zal zitten omdat ze meegaan met een container vol andere onderdelen, dus het duurt ongeveer nog een paar maanden voordat ik ze eindelijk heb...... Als ik ze nu per direct over laat komen kost het me ongeveer 120 euro om ze uit de USA hierheen te krijgen en dan moeten ze nog van bruinisse naar wageningen toe, en heb ik ze ook pas over een weekje of 3 / 4... Dus ik w8 wel een paar maanden tot ik ze binnen krijg met een acceptgiro erbij van rond de 60 euro..... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ha ha ik wrijf het er nog ff in....
|
||||
|
||||
![]() zucht..... snik........ -tranen rollen over mijn wangen-
Had ik ebay nou maar wat sneller onder de knie..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wij pakken het vliegtuig (easyjet) s'morgens om 9 uur heen en aankomst dan nog een half uurtje in de trein. s'Avonds om 19.30 uur vertrek dacht ik. De prijs is de vlucht inclusief de toegangskaartjes in de voorverkoop, alleen de trein komt daar nog bij. Het is aanzienlijk goedkoper dan iedere andere manier. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() HE HE!! Ze zijn binnen!!!!! Na 2 maanden en 20 dagen w88 zijn ze eindelijk bij van Gilst aangekomen!! Begin volgende week stuurt hij ze op, kunnen we weer knutselen!! Nu alleen nog een set sierlijsten, en steenslagbeschermers, wie o wie?!?!?!!?! |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha gefeliciteerd ermee laiverd
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() he he gefiliciteerd :biggrin:
wel foto dan he....... sierlijstensets staan te koop bij isp west, maar hans groen heeft misschien ook nog wel eea liggen steenslagbeschermers ben je te laat die had kammetje voor een leuke prijs en die heeft tie aan T3D verkocht en die vraagt nu natuurlijk de hoofdprijs... van kammetje gekocht voor 75 euro komplete set , waarvoor nog steeds bedankt, maar T3D vraagt nu " maar " 450 dollar.... ofwel geduld en zoeken dan maar sabine
|
||||
|
||||
![]() Hans Groen heeft helaas niks meer....
![]() Steenslagbeschermers was ik te laat mee inderdaad! Kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik die heb laten schieten! ![]() Ach; zoek en gij zult vinden...... Ik hoop dat dat klopt, ga me rot zoeken naar spullen. Sierstrips vind ik nu ff het belangrijkste maar het is moeilijk, ik weet dat mycha nog een nos setje heeft maar ik kan dat net niet opbrengen helaas... |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn trouwens wel de smalle sierstrips...niet de brede maar misschien staan die er ook wel tussen