![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop set groen getint glas van golf 1 exclusief de voorruit= verkocht
ook nog losse ruiten groen getint: 2 driekhoeks ruitjes links en rechts 30 euro met rubbers(per stuk 20 euro) 1 portierruit 25 euro.(dacht linkse ruit.) Gereserveerd voor mk1-addict. 2x blank glas achterruit met verwarming 20 euro per stuk. 1 x brons getinte achterruit met rubber 60 euro. Last edited by einzer : 14-08-2011 at 22:53. |
|
||||
|
||||
![]() ik ga morgen ff met men broer bellen.
Mss dat hij wel geintereseerd is in de set groen glas ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, ik zal het wel vinden als het nodig is. ![]() Men broer vertrekt vannacht om 00.30u voor zen werk, dan bel ik er wel ff mee en dan hoor je het wel. ![]() Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Hej Alex,
Ik heb net ff gebeld. ( kon hem vannacht niet bereiken) maar hij gaat ze niet pakken. Hij is eerst op zoek naar orginele chrome spiegels voor hij nog iets anders wil kopen/doen aan de auto. Er zullen nog wel kandidaten voorbij komen zeker. ![]() Veel succes met de verkoop verder. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je dit zeker weet, VERKOCHT! Ik zoek nog een groen bestuurdersraam Huibert
|
||||
|
||||
![]() @ jel geen probleem hoor komt wel goed.
@ Huibert ja zeker weten, staat wel een kenteken op de ruit, maar dit is weg te poetsen heb dit zelf ook wel eens gedaan. |
|
||||
|
||||
![]() up groen set glas verkocht en 1 en ander aangepast.
@ huibert nog interesse of mag ik gereserveerd weghalen??? |