![]() |
#21
|
|||
|
|||
![]() Het past niet zo makkelijk er moet een andere pas plaat worden gemonteerd.
En een sb pomp is volgens mij beter.
__________________
Jetta mk2 |
#22
|
||||
|
||||
![]() Mwa er moet in de toekomst toch een iets lompere versie op komen ivm pk winst dus daar maak ik me even niet zo druk meer over.
Heb nog even zitten lezen hier over leidingen bij diesels en volgens mij ligt het gewoon aan de te dunne leidingen en geen opvoerpomp in de tank... Dus, opvoerpomp in de tank en 8mm aanvoer leiding, en dan moet ie het toch wel doen ![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]() Een diesel heeft nooit een opvoerpomp in de tank.
Je kan er wel een plaatsen maar ik denk niet dat het nut heeft qwa pk winst.
__________________
Jetta mk2 |
#24
|
||||
|
||||
![]() Klopt, maar een diesel heeft wel de aansluiting voor de leidingen onderop zitten ipv bovenin bij de vlotter waar die het nu vandaan moet halen
![]() En ik ga er wel pk winst mee behalen; hij gaat het er van doen ![]() |
#25
|
|||
|
|||
![]() Bij een mk2 diesel zit hij ook gewoon op de tank aangesloten.
Maar als hij het met de pomp doet is het toch ook goed. Alleen moet je even kijken of hij ze hoeveelheid retour wel kwijt kan.
__________________
Jetta mk2 |
#26
|
|||
|
|||
![]() Had je trouwens wel de opvoer pomp uit je tank gehaald toen je hem starte?
Anders houd de pomp natuurlijk alle diesel tegen.
__________________
Jetta mk2 |
#27
|
||||
|
||||
![]() zitten alle vacuum slangetjes wel goed,
heb hier zelf ook slechte ervaringen mee ![]()
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]() Tis een diesel Mario...
![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#29
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da's een goeie?!
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#30
|
||||
|
||||
![]() er zit geen pomp in de tank, het was hiervoor gewoon een carburateur motor...
|
#31
|
|||
|
|||
![]() oke dat had ik kunnen weten.
Ik denk dat je gewoon te dunne slangen hebt.
__________________
Jetta mk2 |
#32
|
|||
|
|||
![]() Ik vind dit toch wel vreemd. Ik ben (half half) bezig met een vergelijkbare ombouw (Jetta 1.5automaat naar 1.6TD (JR) handgeschakeld). Het blok ligt er bij mij in, en loopt stationair goed op de benzineleiding. Reageert ook goed op gas geven (in de vrij dan, ik heb hem nog niet in rijdbare staat).
Hier op het forum zijn er toch ook meer die een dergelijke ombouw gedaan hebben op de orginele leidingen (Zollie (?) bijvoorbeeld, heeft volgens mij meerdere Passat's 32b diesel ombouwen gedaan). Ik ben verder wel benieuwd of de opvoerpomp en 8mm leidingen de oplossing bieden. Succes verder! |
#33
|
||||
|
||||
![]() Had niet eerder iemand van het forum ook zoiets gehad? Had die niet de retour en toevoer verkeerd aangesloten? Dus dat de brandstofpomp op de motor z`n diesel via de retour uit de tank trok?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#34
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze ombouw ook eens gedaan, hiero ook geen problemen met de 6mm leidingen!
Maar dat was een CR diesel, hij krijgt gewoon te weinig diesel als ik de klachten zo lees! Is er een d-riem vervangen? Of wat met de pomp gedaan? Wat gebeurt er als je dikkere slangen monteert naar een jerrycan met diesel? Btw, ik zou ook een origineel luchtfilter monteren. Krijgt te veel warme lucht zo, en maar niet te spreken over zand! |
#35
|
||||
|
||||
![]() Probleem is volgens mij opgelost na het plaatsen van een opvoerpomp in de tank, en de eerste meters zijn ook gereden
![]() Ik ga er nog wel een dikkere leiding onder leggen, just in case. Het vreemde is dat ie het met de leidingen in een jerrycan ook niet deed... Filter vind ik wel prima hoor, heb toch geen origineel filter liggen ![]() |
#36
|
||||
|
||||
![]() Het is geen filter joh, maar een zandhapper!
Maar goed dat hij draait, 8mm leiding kan je zo bestellen bij de dealer. |