![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wist u dat....
*Bien d'r plaatjes prima werken *Fries een nwe komputer gaat aanschaffen *Zn baas ws niet blij met hem is *Hij altijd komputert onder werktijd *Ws. de plaatjes door hem zijn gesaboteerd
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk wel, maar je ZIET ze niet in je onderschrift ![]()
|
||||
|
||||
![]() wist je dat;
......ik al onder bob zijn naam heb ingelogd om mijn plaatjes te checken ......beetle tegen zijn baas moet zeggen dat VF ontspannend werkt en dat het je werk lust bevorderd, werkt bij mij ook prima! ......beetle een nieuwe pc moet eisen bij zijn baas
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee maar dat kan ook niet..... :p Stond net vermeld in een ander topic, dan maar zo..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik gisteren een nieuwe uitlaat heb gekocht, zondag ga kijken voor een 57i kitje en gisteren mijn versterker, compo en subs heb gekregen.
![]() Gaat zo goed opschieten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() daar zojuist ook een originele armsteun bij is gekomen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() - Deze jongen weer een boete gekregen heeft voor te hard rijden van 100 euro....en hij nu op bijna 1000 euro aan boetes in anderhalf jaar tijd zit.
- IK DIT G*DVERD*MME BETER HAD KUNNEN BESTEDEN DAN ALTIJD OP HET VERKEERDE MOMENT GENAAID WORDEN DOOR DIE POLITIEAGENTEN. - ik weet dat het me eigen schuld is. - De audi a-selectie in een database moeten staan en niet in een K*T excel lijstje die waar ik scheel van word@#$%@! - .... - Mijn verzekeringn nog steeds even duur is ondanks een ongeluk met een S-type - Ik daarom iedereen wel op een pilsje kan trakteren. - dat meer benzine zou kosten dan bietr aangezien iedereen zo achterlijk is om buiten brabant te gaan wonen. - Stad niks is voor een vw hobbiest - Ik een warm verwarmde garage heb omdat er in dorpen daar wel ruimte voor is - flame on - Lupo geen opvolger van een golf 1 genoemd mag worden - ook niet door een fries ![]() ![]() - afval in de afvalbak hoort - het mooi is om te zien hoe allart ventjes afzeikt die zeggen dat ze veel pk`s hebben - marktplaats ook behoorlijk is uitgemolken - John de Mol bezig is met zijn eigen verkoopsite voor particulieren - japanse auto`s weer terug op de boot mogen - Ik niet snap dat zodra ik het gas los laat ik telkens een klap hoor |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- Ik in brabant woon. - Pilsjes altijd welkom zijn! - en dat de koffie zo klaar is (als je mijn pilsje komt brengen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- ik voor een pilsje en wat gezelligheid ook naar brabant kom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De zoon van Rutger Hauer, Roeg heet....
|
||||
|
||||
![]() =ik in mijn broek pis...roeg hauer..whahahahha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- mede-forumers altijd welkom zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ik deze opmerking wel mag leien ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik me afvraag of hij ook bij niet-vriesen doorkomt
![]()
Last edited by Split52 : 01-03-2005 at 19:05. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik er trots op ben dat ik een fries ben ![]() ... en dat ik al aanvoel dat hier commentaar op gaat komen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ...dit topic al oud is en het leuk is om eens terug te lezen.
...je dan hele rare dingen over bepaalde mensen gaat denken ...ik dit verwacht had van die mensen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...dit toch wel erg tegenvalt?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mister cool nog `n broekie is :p
|
||||
|
||||
![]() -ik vandaag eindelijk in de golf V gti heb gereden...en ik er nu nog gekker op geworden ben
|