![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk hier sluit ik me helemaal bij aan!!! ![]() ![]() ![]() 1959 Corvette 1963 Corvette 356 Porsche Speedster Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 26-02-2005 at 01:14. |
|
||||
|
||||
![]() Oei, haast vergeten:
Citroën DS; tijdloos model ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed besug ![]() ![]() ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 26-02-2005 at 12:24. |
|
||||
|
||||
![]() Echt een van de meest indrukwekkende klassiekers ooit is voor mij de Iso Grifo 7 Litri, met die ontieglijke dikke 7 liter V8, waarvoor de motorkap opgetild werd
![]() ![]() ![]() ![]() Iso Rivolta Lele ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 26-02-2005 at 13:06. |
|
||||
|
||||
![]() zoon p1800 moet je ook gewoon een v8 in leggen, dan issie wel betrouwebaar, en ook lekker snel.
![]() en als bonus nog een prototype van wat de opvolger had moeten worden http://volvo1800pictures.com/protot...prot_id_787.htm
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit vind ik cool,er rijd er 1 rond in Scheveningen die verhoogt is. SUPER! En dit is mijn droom auto :Een DKW Schnell laster. ![]()
http://www.volkswouter.nl Last edited by VolksWoute® : 26-02-2005 at 16:48. |
|
|||
|
|||
![]() De mini
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ER was ook een i200...werd geleverd in de kleuren van Rothmans racing, was minder uitgebouwd dan de 400 De kleuren op deze foto zijn trouwens de *race* kleuren van Opel |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jammer dat je van die oranje Jägermeister NSU geen foto hebt van de motor, en met name hoe de carburateurs vaak op die dingen werden geplaatst...de motor stond namelijk dwars, en het standaard inlaatspruitstuk liep met een bocht over de motor terug.. Bij plaatsing van Webers oid werd er vaak een gat in de achterwand gemaakt waardoor de carburateurs naar binnen staken in de carroserie |
|
||||
|
||||
![]() NSU tt rulen... heb ooit deze dingen in duitsland op de slalom gezien... motorklepje achter open en gaan... deden 3 mee.. en werden 1,2 en 3 in het overall uitklassement..
tussen hele dikke porschesm beemers etcetc hier te koop ![]()
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 26-02-2005 at 20:08. |
|
||||
|
||||
![]()
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 26-02-2005 at 20:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dacht dat het alleen 400 was? (manta 400/ ascona 400) is spreektaal zeker ![]() bij de autocross hier in oud gastel is altijd een gast met een originele knalgele ascona 400, zwaar relaxt ding! (niet voor cross natuurlijk!!). volgens mij komt ie uit roosendaal... ik denk.. ik zeg het ff ![]()
|
||||
|
||||
![]() jij hebt de film MantaManta zeker niet gezien...
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAHAHA dat is pas een foute film man, laatst nog op duitsland gezien! Erg humoristisch
|
||||
|
||||
![]() cultfilm man....
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn lievelings oldtimers naast VW's zijn:
-Oude Mustangs -Oude Renault Alpine -FORD GT-40 ![]() ![]() Wiebrand
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ga nu op zoek! ![]()
|
||||
|
||||
![]() dan heb jij wat gemist in je jeugd...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben nog maar 20 ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Deze heeft wel iets weg van de sirocco.