![]() |
|
|||
|
|||
![]() hierbij bied ik mijn daily golf 3 gti 85kw aan
vervaldatum apk 10-11-2012 het is een 2,0 liter gti km stand 213.000 word nog meegereden 1xpw hij gaat weg omdat we graag een bora of iets anders vag geralateerd in 4-5 deurs willen het is een nette goed onderhouden auto rijd schakelt remt prima! heel veel delen in de loop der jaren vervangen en vorige week nog het contactslot laten vervangen bij de dealer!! verbruik is rond de 7.5l 100 km 5-versnellingen ABS airco Achterbank neerklapbaar Achterspoiler Airbag Airbag bestuurder APK Bumpers in carrosseriekleur Centrale vergrendeling Derde remlicht Dubbel geventileerde schijven aan de voorzijde Electrisch bedienbare ramen Getint glas Gordelspanners In hoogte verstelbare stoel(en) In hoogte verstelbaar stuur Lichtmetalen velgen Metallic lak Radiovoorbereiding Ruitenwisser achter Onderhoudsboekjes aanwezig Stuurbekrachtiging Schroefset verlaagd(instelbaar) nog geen jaar oud Spiegels in carrosseriekleur Toerenteller Trekhaak Warmtewerend glas Zeer nette staat 2 Sleutels wat heb ik in jaar tijd (laten)vervangen waterpomp,distributieriem,spanrol nieuwe dynamo nieuwe thermostaat nieuwe koelbuisjes met pakkingen nieuwe rotor en verdelerkap nieuw gasklaphuis nieuwe luchtmassameter nieuwe contactblokje nieuwe remschijven+ blokken nieuwe stuurhoezen nieuwe aandrijfashoezen nieuwe schroefset nieuw contactslot met sleutels (vorige week) nieuwe abs sensoren 2dehands raammechanisme ruit wou niet meer naar beneden 4maand geleden opnieuw uitgelijnd enz enz :mrgreen: auto heeft paar kleine gebruikerssporen maar zeker niet verrot! abs lampje wil smorgens nog wel eens aanbijven staan maar gaat vaak naar verloop van rijden uit! bij dealer uitgelezen geen foutmeldingen heeft geen koelvloeistof gebruik en licht olieverbruik zoals de meeste 2.0 (1l op 4000-5000km) de prijs is verplicht en mijn vrpr is 2000 euro http://auto.marktplaats.nl/volkswag...gdxw%3D%3D&df=1 Voor eventueel meerdere foto's Last edited by wasco : 21-01-2012 at 17:55. |
|
|||
|
|||
![]() Up prijswijziging
|
|
|||
|
|||
![]() opnieuw onder de aandacht tis een vraagprijs!
inruil van een dikke set 18inch 19inch in 5x100 is ook mogelijk.. met bijbetaling dat wel dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar staat de auto en welke velgen zitten eronder?
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft deze golf roestplekken?
|