![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo zoek spatborden voor jetta 1 zowel links als rechts moeten gebruikt zijn en orgineel en niet van goud haha
tevens op zoek naar achterlichten en koplampen voor deze wagen moeten in nieuw staat verkeren grtn eric |
|
||||
|
||||
![]() Heb je al contact met Jettaseller gehad ??
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een set koplampen en een set achterlichten voor je,Stuur maar een email dan zal ik de foto's doorsturen
sebasvaneenennaam (at) gmail.com |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moi fred ja die heb ik gebeld hij zal voor me kijken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zal morgen ook wel even kijken
|
||||
|
||||
![]() twee keer nieuw links orgineel
rechts een goed passende imi gaat als set weg prijs 275 euro
|
||||
|
||||
![]() Autosloperij ARA in Assen heeft nog een witte Jetta staan. Moet je maar even bellen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi kijk aan net wat ik zoek wil je me even een foto mailen ??? mail; adres zie pm |
|
||||
|
||||
![]() je hebt een pm
|
|||
|
|||
![]() hoi
ik heb ze nieuw imi op ebay duitsland gezien voor 85 euro per |
|
|||
|
|||
![]() achter lichten en linker spatbord via jettaseller gekocht
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog 1 voorscherm staan. Alleen weet ik niet welke kant. Zal van de week even kijken welke kant het is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb gister even gekeken en het is een rechter voorscherm. Het is een blauwe. Als je nog interesse hebt hoor ik het wel.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi wat wil je er voor hebben ?? heb eigelijk alleen de linker nodig maar goed 1 op reserve is nooit verkeert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor € 30,- mag het scherm wel weg.
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een spatbord rechts (nieuw) staan en koplampen heb ik ook wel voor je. Woon in de buurt van hoogeveen. mogen samen weg voor 55 euro. als je je email adres even doet kan ik je wel een foto sturen. Groeten Niels
|