![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een paar setjes winterbanden liggen en die mogen voor weinig weg:
SET1 setje winterbanden Semperit Winter Grip winterbanden 165/65/15 81T 2x5 1x6 en 1x4mm profiel 4st voor E40,- of bod SET2 2st bridgestone blizzak 205/55/16 1st semperit 1st ander merk 5a6mm 4 samen 60E of bod SET3 Set Rondell aluminium velgen, glanszwart gespoten voorzien van 4 naafkapjes met antidiefstalboutjes en sleuteltje. maat 7x15 et28 zijn 4 st winterbanden op gemonteerd en net nieuw gebalanceerd 1velg moest 60 gram op maar kwam daarna netjes op 0 uit, de andere velgen zaten op 30gram ong merk Nankang Snow Viva SV1 195/65/15 91T deze hebben nog ongeveer 6mm profiel Prijs 150E ![]() ![]() (op de foto met een andere band gemonteerd)
|
|||
|
|||
![]() Steekmaat is wel handig te vermelden bij de velg
|
||||
|
||||
![]() sorry.. 5x112
volgens mij hebben ze onder een mercedes 190 gezeten maar passen dus ook onder octavia, golf, leon ed. passen (ivm grootte van de remmen) mag altijd.
|
||||
|
||||
![]() up
eventueel inruil mogelijk van een op mercedes passend reservewiel/thuiskomer minimaal 17 inch. (5Jx17 oid)
|
||||
|
||||
![]() ze zijn toch niet te duur? niemand meer een setje nodig voor de wintersport?
|
||||
|
||||
![]() nog eens omhoog zetten.. als ze niet weggaan probeer ik het volgend jaar wel weer eens aan het begin van het seizoen.
|
||||
|
||||
![]() berendd, ik weet dat je nog in carnavalstemming zit met lampegat is geen woonplaats
|
||||
|
||||
![]() af te halen in Eindhoven dus, lampegat staat er al sinds 2005 volgens mij...
en voor iedereen die niet weet wat lampegat is is het toch te ver rijden ![]() verzenden kan ook, 20E met DHL (worden gewoon 4 pakketjes)