![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je was mij net bij het kopen van deze auto, belde de vorige eigenaar op de dag dat jij kwam kijken. Maar ag vind vast wel wat anders.
En de achterbank van een carbrio past volgens mij niet, de voor stoelen weet ik niet. |
|
||||
|
||||
![]() Achterbank van een cabrio is inderdaad net even iets anders , de voorstoelen kunnen er zonder aanpassingen wel in.
|
|||
|
|||
![]() als je je huidige interieur eruit doet dan heb ik daar wel interesse in.
pm/pb maar als je t weg wil doen ![]() het afstellen van de 5 bak vind ik lastig, ik heb m na veel spelen wel iets beter gekregen, maar helemaal zoals het zou moeten is t mij nog niet gelukt. succes, en als je een trukje weet hou ik me ook aanbevolen :P |
|
||||
|
||||
![]() mooie basis !
maar is destijds wel ergens misgelopen met die voorgril ![]() ![]() kan je zeker iets mooi van maken ! grtz jelle
|
||||
|
||||
![]() voor een 5 bak hoor je (eigenlijk) de stang van de pook naar voren toe te vervangen, en de stangen die op je bak zitten
![]() staat toch wel ergens een sticky van ofzo?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Aha, oke, de vorige eigenaar had het daar al over ja.. Maar inderdaad, er zijn er genoeg te koop, als je goed rondzoekt. Succes ermee! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ de rest
Bedankt voor de reacties! Zal dit weekend eens kijken naar de versnellingsbak.. Zonet een originele handleiding binnen gekregen (zaten verder geen boekjes bij de auto) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja er staat genoeg op, maar ben elke keer net te laat... Maar ooit zal ik wel een keer op tijd zijn ![]() |