![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo!
Ik wil me graag even voorstellen op het volksforum. Ik ben Leon en ben net 19 jaar geworden. Ik rijd op het moment in een Opel Corsa A.... ![]() Nou daar wil ik dus verandering in brengen een een golf 1 kopen, en dan wel een diesel met kleine achterlichten. Nou heb ik deze nog niet gevonden, maar ik ben zoekende en er bestaat een kans dat ik hem importeer uit duitsland! Ik heb al veel onderdelen klaarliggen van golf 1 (en 2,3) en deze wil ik gebruiken voor mijn project! Ik heb alleen zoveel onderdelen dat ik ook wat ruimte wil maken en daarom wil ik er anderen hier op het forum blij mee maken! Ik hoop spoedig een mk1 te kopen zodat ik jullie ook wat kan laten zien, en op een foto van de corsa zitten jullie vast ook niet te wachten ![]() Leon |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Maar welkom op VF, de plannen klinken goed. Misschien dat je ook eens rond kan neuzen op het duitse Golf1.info (en dan het forum daarvan), daar worden ook wel veel auto's aangeboden !
|
||||
|
||||
![]() Welkom, en in het CarCafé loopt er een "dikke Opel" thread, dus schaam je nergens voor.
|
|||
|
|||
![]() oke dat klinkt leuk, ik vind auto = auto dus beetje onzin dat gehaat tussen merken :p
Bedankt voor de tip LRR! En Tjaap ik ga ff opzoek naar de dikke opel thread, niet dat die van mij zo dik is, maar meer zo standaard mogelijk en toch sportief ![]() Hier wat foto's, kan wel een schroefsetje gebruiken, maar dat is voor de toekomst pas na de golf 1! ![]() Audio (is al wel aangesloten nu haha): ![]() ![]() |