![]() |
|
|||
|
|||
![]() stoere cammo!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die update ging over de mk1,heb het er maar even bijgezet.
|
||||
|
||||
![]() net terug uit de box,weer even beziggeweest.paar plekken op de kas bijgespoten,achterbumper en achterklep geplamuurd en het 1.4 blok verkocht.
hier nog wat beloofde foto's. de middenconsole met nieuwe meters,ik weet het beetje autostyle,maar deze meters zijn accuraat,dus function beats form. en de motor compleet met bak; edit,voor de oplettende plaatjeskijker,ik weet dat die voorste motorsteun zo niet gaat passen ![]()
|
|||
|
|||
![]() kun je die ringen niet zwart maken dan (los draaien), dan valt het ook niet zoveel op!
![]() althans voor de azijnpissers onder ons! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Past de normale mk1 steun niet dan? Is dit een 020 bak? Ziet er goed uit gerben
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding die Audi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee,die kunnen er niet af,kan er wel aan gaan kwasten,maar ikzelf vind het niet storend,dus laat de azijnpissers maar gaan. @maurits,jawel die zou wel passen,maar ik wil de motor iets voorover hangen ivm speling motorkap en dat gaat net niet met die originele steun,dus even zelf aan het verbouwen.de bak is trouwens een 02k,dus 020 basis met smallblock aansluiting. @lieuwe; ![]()
|
|||
|
|||
![]() precies, mij zou het ook niet storen!
kwasten gaat hem zeker niet worden, daar wordt het zowiezo nooit mooier van! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ah oke dacht al een 020 op een smallblock..maar gelijk een mooi moment om een stevige voorbalk te fabriceren tussen de voorkokers om een motorsteun op te monteren. Met het vermogen dat jij op de orginele voorbalk wilt loslaten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar zit ik dus nog over te dubben......mijn balk is nu wel iets doorgelast,ik zie hier ook mensen een g60 monteren zonder versteviging.wat is wijsheid?het liefst zou ik een mk2/3 baksteun op een hoekijzer van een mm of 4/5 zetten en dan de nu gemonteerde steun gebruiken.het hoekijzer dan onder de chassis poten vastlassen en langs het front.andere kant,is dat niet erg vergezocht?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je bedoeld dus de orginele steunen van een golf 2 er op lassen.is wel het mooiste denk ik kan veel hebben. zit er zelf ook overna te denken kan je de motor er zelf te pas maken. |
|
||||
|
||||
![]() ik bedoel de voorkant ruurd,de rest is redelijk rocksolid bij een mk1.het is natuurlijk zo dat de voorste steun in feite geen steun is,maar een kantelbegrenzer.ik denk hoe stugger je zoiets gaat maken hoe zwakker de rest word.ik denk dat ik het vooreerst origineel laat.iemand anders nog een onderbouwde opinie?
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend het tragische nieuws gekregen dat de rat mk2 toch op de sloop is beland.best jammer,wat ik ervan begreep had ie nog gerepareerd kunnen worden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Aiiiii..... RIP
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt.. erg jammer. Eigenaar had het nog over een nieuwe motor voor de rat ongeveer een maandje terug... Jammer dat dat niet doorgegaan is.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() vandaag weer iets voor de golf 1 ontvangen van www.vw-wobshop.nl nu nog even de 'late' sidemarkers zoeken voor een mk1,die komen in de voorschermen ipv de trekhaakknippers.ziet dat er ook weer acceptabel uit.
|
||||
|
||||
![]() zonde van die smurf
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ondanks de drukte nog wat tijd gevonden om aan de einser te werken,roestvrije achterklep geschuurd en gespoten,en weer in elkaar gezet.zaterdag hoop ik hem er weer op te hangen,en dan moet de ruit er nog in.hoop dan meteen de c-stijlen opnieuw te bekleden en de zijruitjes er weer in te ploppen.hopelijk volgende week de voortrein weer in elkaar,dan kan ik hem naar de zaak brengen om het motorruim verder schoon te maken en te lakken en de ketel erin te laten zakken.