![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() is er in golf 3 diesel ook een 5 bak geleverd met mechanische koppeling in plaats van hydro.kopp.
zo ja wat voor type is dit en past die achter een 1z ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() ja die is er wel : golf 3 19D of TD bak 020 type´s
maar die zijn niet sterk genoeg voor een TDI ! wat je kan doen is een mechanische koppelings bediening van een T4 op een 02a bak van de TDI monteren , wel een langere kabel gebruiken ! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee niet zoals je die kent op de 020 bak typen. Je kan wel een 020 baktype gebruiken, alleen ff laten voorzien van een boutset in je differentieel. Dan kan ie echt wel wat hebben. Er rijden ook 20vt's / g60's met 4S, 4T en 2Y 020 bakken met meer dan 200pk en blijven ook heel. Levensduur hangt ook een beeetje af van je eigen rijstijl.. |
#4
|
||||
|
||||
![]() zou wel de kortste klap denk ik een 020 bak geen koppeling ombouw ,geen aandrijf assen zelfde kilometertellerkabel en geen speciale bak steun
waar kun je die boutenset krijgen dan en is dat makkelijk te doen(voor een timmerman dan) ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Bakcode CHD. Schijnt goed te werken tot 200 pk.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en die is gewoon met mechanische koppeling met kabelschakeling of stangenschakeling |
#7
|
||||
|
||||
![]() Stangengeschakeld en mechanische koppeling. Die bak zit onder mijn cabrio icm een 2 liter motor.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#8
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/549223729
Artikelnummer van de T4 hevel: 02b141708a Artikelnummer koppelingskabel: 7D1 721 335 T4 hevel Klik 2 Last edited by Dokter D : 23-04-2012 at 22:04. |
#9
|
||||
|
||||
![]() dus als ik het goedbegrijp:
de CHD is een 020 bak mijn 4t ook (zit nu achter mijn gtd) de CHD is geleverd achter de aaz 1.9 td is deze dan ook langer dan mijn 4t en zijn ze net zo sterk dan er word gezegt dat een CHD wel 200 pk aankan maar hoe zit het dan met het koppel voordeel van een 020 bak is dus schakeling blijft het zelfde ,koppeling blijft het zelfde kilometertellerkabel blijft het zelfde en de baksteun de tdi 1z zit een asd bak achter dat is dus een 02A bak als ik het goed begrijp voordeel daarvan zou dus zijn kabelschakeling (zit erbij )dus schakeld beter hoef geen nieuwe koppelingsplaten er zit nu aan mijn gtd een 210mm en past dus niet in een chd de dingen die ik dus aan moet passen met een asd bak is : baksteun een kloppeling hevel mechanisch van een T4 en een andere kilometertellerkabel (weet niet welke maar dat weet vast 1 van jullie en kan ik de vlensen voor de aandrijfassen zo omzetten van mijn 4t naar de asd bak???? Zo een heel verhaal , mijn excuses voor mijn onkunde maar ik ben nog niet zo thuis bak wereld ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() T4 en CHD=is het zelfde op de flenzen na 4T90/CHD100 mm.
Als je de 1Z standaard houd is het te doen met een boutset in de bak. Je kunt geen flenzen om zetten van 020 naar 02A Vergeet niet dat een 4T een stuk korter is dan een ASD,4T 3.6 ASD 3.1. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Als je van 020 naar 02A gaat moet de koppeling ook over
|