![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rob kon door priveomstandigheden niet komen. Helaas, maar onmacht.
Hierdoor blijft de beetle thuis, enorm balen voor alles en iedereen die knoepert hard en de lange avonden gewerkt aan de beetle de afgelopen 4 maanden. t is kut, maar t is niet anders.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn excuus dan voor mijn reactie ![]() Meer een reactie door alle sms en mails die gisteren binnen kwamen van mensen die niet wisten hoe en wat en toch ff hun eigen ermee wilden bemoeien ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is altijd een probleem, mensen weten altijd beter wat er aan de hand is dan de personen waar het om draait... ![]() ![]() Jammer dat het niet meer lukt voor de W-see... Het voordeel is dan wel dat je straks na de W-see in alle rust de Beetle kunt gaan opbouwen. ![]() Heel mooi project en benieuwd hoe dat gaat met het turbokitje! |
|
||||
|
||||
![]() de telleurstelling is nog steeds groot, maar we gaan vanavond weer verder.
|
|||
|
|||
![]() Goedzo Rich. Enne kan niet wachten om '' hem'' te zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() buiten dat was t erg gezellig am see met jullie
|
|||
|
|||
![]() Dat zeker!
|
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag even in real live gezien , wat een mega dikke auto
erg goed bezig Richard *edit * love de kleur van de wielen ![]() ![]() Last edited by Alberto : 20-05-2012 at 18:33. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt topper.
|
|||
|
|||
![]() waneer is de tour door klarenbeek haha
|
|
||||
|
||||
![]() Ries schiet eens op
![]() |
|
|||
|
|||
![]() goh man wat een dik project !! nooit echt grote fan geweest van de nieuwe beetle maar deze is echt wel een plaatje !!
nu moet je me toch wel eens je grote geheim onthullen .. hoe krijgt je in godsnaam je vrouw zover dat je der hele auto mag ombouwen ?!?!?! ik kreeg moeders auto nog amper mee toen ik zei dat ik haar nieuwe speakers wou steken ... |
|
|||
|
|||
![]() Hey Ries hoe staat het met de beetle, heeft Rob je spullen al een keer geleverd?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je ![]() Goede relatie, pracht van een vrouw, etc speelt wel mee Mijn vrouw heb ik mee laten beslissen, kleur etc etc. dan gaan ze t leuk vinden als t resultaat er beetje bij beetje er komt zijn ze blij. Daarnaast vinden mijn kinderen de beetle leuk. Alles is een beetje de keuze van hun geweest. Is ook niet haar eerste auto he die een beetje aangepakt word ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan rij je zeker zelf al een auto die aardig naar je zin is zeker(zeker een dik ding , vast een beetje in verhouding van de beetle
![]() want wees eerlijk eest de auto van de man dan is de vrouw aan de beurt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee hij heeft een leasebak
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
een hele grote Leasebak ![]() |