![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb wat gemist, ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb het net gelezen,ZEKER wat gemist ja..Gelukkig is alles weer goed gekomen joh.
|
|||
|
|||
![]() Laat ik het nou niet zo'n gekke ruil vinden.
![]() Zou de voorbumper idd weer naar de originele staat terugbrengen, teveel "color-coding" is ook niet mooi.
|
||||
|
||||
![]() nieuwe velgies (exip 6J 14") zondag voor de type 1 meeting ff oppikken
bumper ben ik verf aan het verwijderen maar valt tegen, krijg krassen in het kunstof, maargoed ben nog niet klaar dus dat moet goed komen. zie jullie zondag ![]() Last edited by vwgolf1 : 23-03-2005 at 16:57. |
|
|||
|
|||
![]() met verfafbijt moet dat lukken zonder krassen toch? ofja, ze zullen de bumper natuurlijk wel opgeschuurd hebben voordat ze hem hebben gespoten.... wordt een nieuwe halen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben alle slopen hier in de buurt afgeweest maar geen jetta1 mischien hier op t forum iemant met jetta1 delen, zoek ook een paar achterlichies en witte knippers enzo...pm'n graag |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel een redelijke set Jetta bumpers eventueel te koop .
Liefst alle 2 tegelijk . Hoef er geen 200 euro voor te hebben Redelijk bod via PM graag als je interesse hebt |
|
||||
|
||||
![]() heb er nog 1 liggen met een scheurtje in de nummerplaatplaats... als je daar interesse in hebt hoor ik het wel...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() afbijt en plastic gaan niet samen...
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind dat golfje toch wel wat stoerder dan die jetta...
|
|
||||
|
||||
![]() gistere ff naar barneveld geweest, was topie, daarvoor ff velgies opgehaald
een paar exip 14" 6J, zijn geen nieuwe maar compleet, knap en recht hier een paar foto'tjes ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by vwgolf1 : 22-03-2005 at 21:46. |
|
||||
|
||||
![]() vanavond ff mn ouwe stuurtje omgeruild (
![]() ![]() erg blijd mee ps: volgende meeting deze voor de fun op mn dakrek zetten ![]() ![]() Last edited by vwgolf1 : 22-03-2005 at 21:50. |
|
||||
|
||||
![]() Vind de Jetta wel n leuk ding
![]() Maar nou moet ik zeggen dat ik de Golf ook niet lelijk vind ![]() Had ze beide gehouden denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dus? :biggrin: Ik ook en mij hoor je ook niet klagen :biggrin: (Zie mijn ondertitel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() super ding die jetta die zie je lekker weinig en daarom hou ik ervan..
persoonlijk had ik er 13ers 8 en 9j op gedaan maar goed we zijn niet allemaal zo gek.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja die heb ik ook graag, stond laatst een setje 13'rs 9J op mrkplts maar hoor r nix van, en ik rij er elke dag mee dus of t nou zo lekker rijd dan... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat lekker rijden komt vanzelf wel
![]() maar met deze polo zal ik niet zoveel rijden maar wel regelmatig denk als die af is..:biggrin: ook met 8 en 9j maar dan 14ers. maar zo,n jetta had ik ook graag willen hebben maar ben voor de polo gegaan, maar blijven hele leuke vw,s.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi stickertje man!