![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke bak ga je gebruiken, die bij de 20vt hoort of een andere?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die bij de 20vt hoort 6 bak kabel geschakeld |
|
||||
|
||||
![]() Toevallig een bakcode gezien op de bak?
mvg frank
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kan niet echt er uit opmaken wat de bakcode is maar heb er wat foto's van gemaakt. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net effe de code FZQ gecheckt op onderdelen lijn deze is van een seat leon uit 2002 of later.
Deze bak heeft een elektrisch signaal voor de kilometer aanduiding, weet niet of je die omkan wisselen met een ouder type met kabel. Anders moet je opzoek naar een digifiz dashboard dan kan je het elektrisch snelheidssignaal wel gebruiken. Op de site http://www.qpeng.com/, kun je mischien wat ideen en info opdoen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, daar staat hij de laatste paar weken, garage stond vol. Job_Jan, die kan met de km teller kabel van een golf g60, deze is nieuw niet meer leverbaar!
|
||||
|
||||
![]() Wat voor bak gebruik jij, volkswagenracing.
|
||||
|
||||
![]() Aangepaste 02J van een Octavia
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke bedankt voor de info gaan we daar gewoon naar opzoek! Volgens mij heb ik wat gevonden via htt nog even wachten op reactie. Last edited by job-jan : 11-07-2012 at 12:25. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe moet je dit precies doen want ik ben gaan zoeken op mijn bak maar kan niets logisch vinden. De digitale km teller zit volgens mij op het diff waar van uit via een pickup achtig iets een sensor word geactiveerd. |
|
|||
|
|||
![]() Wil je PERSÉ met de 6-bak rijden? Naast de km-teller brengt dit nog meer problemen/werk met zicht mee tov een O2A bak, nl: andere aandrijfassen, andere motorsteun, ander schakelmechaniek..
O2A bakken kun je genoeg vinden, assen zijn dan ook geen probleem meer, net als de motorsteun en schakelbende.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb alles al aangepaste schakelmechanisme. Aangepaste aandrijfassen. Bakophanging |
|
|||
|
|||
![]() Ah, ok!
|
|
|||
|
|||
![]() de complete auto is nu geverfd
![]() clio speedline velgen zijn ook binnen hier alleen nog geen foto van |
|
|||
|
|||
![]() vet vet vet!! ik ga deze volgen!!! ps lekkere kleur man
|
|
|||
|
|||
![]() lekker kleurtje idd, komen er voor wielen onder?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dank je de kleur was een redelijke gok toen de eerste laag er op zat had ik eigenlijk spijt maar zo buiten staat het best nog wel goed. Quote:
Dank je komen renault clio speedline velgen onder. voor de rest geen gek getrokken banden oid. moet er goed mee kunnen rijden en vooral veilig zijn als er straks 180 pk in ligt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf,hij ziet er ook goed strak uit op de foto's!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
op de foto wel en als je er gewoon bij staat te kijken ook maar weet zelf wel paar plekjes te vinden die niet honderd procent zijn maar ja wat wil je als je het gewoon met de roller doet. |
|
||||
|
||||
![]() Goed schuren/polijsten dan komt het wel een eind goed hoor.
wel een gaaf kleurtje zo, heb je alle ombouw spulletjes al bij elkaar verzameld?