![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Wie kan een me verder helpen met het volgende. Ik heb een set velgen met winterbanden van mijn pa gekregen die eerder onder zijn Seat Altea zaten en nu komende winter onder mijn golf 6 moeten komen. De centercaps zijn nu voorzien van een Seat logo en ik zou deze graag vervangen door caps met een VW logo ![]() Nummers in de centercaps zijn als volgt SP0601149B/F SEB 2301011/21 PA66-M15 BW9 Zoekend op de nummers kom ik nog wat vage russische sites tegen met daarop de zelfde centercap met het Seat logo Ik heb er ook al aan gedacht om er een sticker overheen te plaken, maar er zit reliëf in het logo dus dat gaat met een sticker niet werken. Iemand enig idee of deze centercaps ook met VW logo te krijgen zijn? Mvg Freddie |
|
||||
|
||||
![]() de sticker eruit halen en een VW logo voorin de plaats plakken, elke bandenboer verkopen deze logos wel
|
||||
|
||||
![]() Lekker laten zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]()