![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo forumleden hierbij bied ik mijn golf 2 aan vanwege het stopzetten van mijn hobby ivm. familiale omstandigheden.
Het betreft dan ook een golf 2 van het bouwjaar 1985 op diesel. Wat ik over de auto kan zeggen, kortom is: De auto heeft spiksplinternieuwe apk, na een zeer grote beurt gehad te hebben ( niet dat hij dat nodig had) De volgende delen zijn vervangen: Koppelingsplaten Drukgroep Remmen Roestbehandeling gehad. Elektra is vervangen. Schokbrekers Stuurkogels Aandrijfassen Aandrijfashoezen Stabilisators. ALLES IS VERVANGEN ZOWAT. Beste bieders, bied dan ook naar behoren want op onzinnige biedingen beneden de 3250,- euro wordt niet gereageerd. Ik zeg niet dat dit de absolute prijs is wat ik hiervoor moet hebben, maar wel dat ik een prijs in de buurt hiervan moet hebben, omdat de reparaties mij al klauwen vol met geld hebben gekost. Het is een ideale woon-werk auto omdat hij nog gewoon kan deelnemen aan het verkeer, mede vanwege zijn gezondheid en opknapbeurten Fotos zie link: http://imageshack.us/photo/my-image...tos2012580.jpg/ tel: 0615007786 Last edited by VW-wolf : 07-09-2012 at 20:32. |