![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals de titel al voorspelt valt m'n 2.0 16v (9a) na 20 seconden uit .
ik heb de levensduur van 1seconden naar 20 sec kunnen verlengen maar nu wil dat hij volledig blijft lopen . iemand enig idee wat waar of hoe ? spec : corrado 2.0 16v bwj 91' |
|
||||
|
||||
![]() startblokkering?
|
|||
|
|||
![]() Lucht in je brandstofleidingen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ sven-gti : er is geen startblokkering aanwezig ( of toch niet dat ik mij er van bewust ben )
@ jorg-maashees : lucht in de benzineleiding lijkt me vreemd pomp doet goed z'n werk , onsteking verkeerd heb ik nog niet gekeken :p valt te vroeg uit voor ik de strobo er op kan zetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb daarstraks een wat verder opgezocht en als hij aanwezig zou zijn in m'n corrado zou het de startblokkering zijn .
wel vindt ik het vreemd dat hij 20sec loopt . want m'n andere corrado van 95' heeft aftermarket startblokkering en deze start volledig niet waneer je de startblokkering niet uitschakeld . |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat dat startblokkering afhankelijk is.
Ik heb bij meerdere golfjes 3 met originele startblokkering al verschillende tijden gemeten hoe lang deze blijft lopen. De mijne blijkt zo'n 10 sec lopen. Vr6 van een vriend maar 5 sec. En heb een mk3 cabrio gehad die zo'n 15sec bleef lopen. Ik weet niet zozeer of dit nu aan de originele startblokkering ligt of de ecu waaraan deze verbonden is. Maar als de auto iedere keer exact even lang blijft lopen lijkt het mij de startblokkering.
|
||||
|
||||
![]() zoals ik kan zien heeft de corrado geen transponder rond het stuurslot zitten dus standaard heeft hij geen startonderbreking .
|
|
||||
|
||||
![]() denk dat ik het probleem gevonden heb .
net nog eens de motor gestart en nu heb ik eens wat gas gegeven nu blijft hij wel draaien , blijkbaar was de motor onder z'n toeren aan het draaien 300rpm vandaar viel hij steeds uit ![]() |