![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeker een nette wagen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Jawel he, wordt nog wat. Haha
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeer netjes! maar waar blijft dat logo voor de achterklep :P
|
||||
|
||||
![]() Dankje, ja het logo moet binnenkort wel een keertje geregeld worden. Heb afgelopen zondag op de VW Team Brabant meeting wel al een chromen Golf logo mee genomen. Vind de type plaatjes altijd wel leuk staan. Nu nog een chromen VW logo voor in de klep.
Dus als iemand deze misschien nog eentje heeft liggen. Moet er wel eentje zijn die te plakken is want ik heb geen gaatjes in de uitsparing voor de wel bekende 'blauwe hoedjes'.
|
||||
|
||||
![]() Ff boormachientje pakken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, grapjas. Dan liever de pootjes van het logo af knippen en mooi vlak schuren en dan kitten. Maar volgens mij zit het bij een Mk3 altijd geplakt toch?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet niet wat je bedoeld met *blauwe hoedjes* maar achterklep logo zit altijd geplakt! tweede handse kan je ook prima doen. als me maar die plak resten weghaald ![]() beetje dubbel zijdig tape er op whopa die blijft wel zitten. zelf ook gedaan zo op me rode en me witte golf met de highline badge! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dikke bak hoor dennis!
|
||||
|
||||
![]() Sinds gisteren is de Golf voorzien van APK. Had wat hekel puntjes met de verlichting maar dat is nu allemaal in orde. Vanmorgen dus direct de hulpveren er onder weg gehaald en hem maximaal omlaag gezet.
Al valt het me wel een beetje tegen hoeveel meer hij er door zakte want hij mag nu gerust nog een centimeter of 2 a 3 omlaag. Maar dan kom ik wel aan het notchen voor de aandrijf as en stuurstang rechts voor. ![]() Hier een paar telefoon foto'tjes. Van de week maak ik wat degelijkere foto's met het foto toestel. ![]() ![]() ![]() Maar ja, ik ga me nu niet al te veel meer druk maken om de rij hoogte. Vind het voor nu wel prima. Hij kan legaal de weg op en rijdt goed dus nu kan ik me volledig op de Corrado gaan richten want die staat hier ook nog triest op de stoep onder een zeil. ![]()
|
||||
|
||||
![]() indd lekker verder met de Corrado gaan
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Thanks! En ga zeker verder aan de Corrado. Komt allemaal in orde.
|
||||
|
||||
![]() this make me want a mk3 again
![]()
|
||||
|
||||
![]() De straks even een US module aangesloten. En ook een leuk stickertje geplakt. Met dank aan Martijn voor de inspiratie.
![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort nog effe een subwoofer verwerken in de reservewiel uitsparing in de kofferbak. Heb ik ook wat meer bass en nog steeds kofferruimte. ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe kom je zo snel aan die sticker??
|
||||
|
||||
![]() Stickerdumppppppp
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat is de bestelcode, kan hem niet vinden op de site
|
|||
|
|||
![]() Speciaal laten maken.
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt helemaal.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nette MK3 US.
Die wielen staan hem heel goed, eens wat anders dan de standaard modellen van wielen. Ze passen lekker bij het kleurtje van de wagen en de stance is ook al ver goed. Eigenlijk ga je voor een daily al best ver. Ik zou er zo met die smalle wieltjes en zo laag niet graag meer mee rijden met al die nattigheid, modder, bladeren, straks sneeuw op de weg. En die sticker... Ik vind het erg leuk gevonden. Alleen moet je wel uitkijken dat het allemaal niet te veel wordt met die stickers. Ik zie nu al op meerdere plaatsen op je auto stickers zitten. Zo'n nette auto als deze heeft dat toch niet nodig om op te vallen? Stickers doen afbreuk aan het totaal.
|
||||
|
||||
![]() Nankang style haha! Superdik
![]()