![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 3 uur op de rijksweg in geleen een donker groene lupo op VW Phaeton wielen met een meid achter het stuur
![]() en vanmiddag ook nog een witte caddy 2, heb em al vaker gespot hier in sittard, op dikke wielen, lijken een beetje op ghotti`s ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag net na twaalven, 2 t1's in schiedam waarschijnlijk bij rdw geweest. 1 was rood met cremewit en 1 groen met reclame erop van fendt volgens mij
|
||||
|
||||
![]() Net in landgraaf als het goed is parabid gespot. Vorige keer zag ik de auto niet goed maar hij zag er leuk uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De fendt t1 is van corné ![]() Andere ken ik niet |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Chris> crosne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee Peter, dat was ik nie, maar rij idd wel op smurfblauwe hoepels
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt en thanks ![]() Ik wist nog niet dat je ook een mk2 hebt, zag er erg goed uit ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die witte mk2 zag ik gistermiddag ook rijden |
|
||||
|
||||
![]() Gister uurtje of 12 plat geslage zwarte mk2 door elspeet
Afgelopen maandag een zwarte platte passat op de jachtlaan apeldoorn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze reden allebei met groene platen dacht ik
|
||||
|
||||
![]() gisterochtend rond 9,tussen A7 en surh.veen,vrouw in witte jetta op oranje stalen hoepels.wederhelft van h. wassenaar?
|
||||
|
||||
![]() Gister uurtje of 12 plat geslage zwarte mk2 door elspeet
Afgelopen maandag een zwarte platte passat op de jachtlaan apeldoorn |
|
|||
|
|||
![]() Zwarte Jetta op borbets en een zwarte golf 3 variant op cup velgen @ drachten Bombi indoorspeelparadijs....
Me @ skoda on steelies.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stimmt............ ze kwam al een donkere oud type Audi tegen zei ze. Ze reed richting haar werk. |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag (eind van de middag) gespot op de Industrieweg in Vught:
![]() Mogelijk tijdens de maiden voyage na restauratie, gezien het ontbreken van kentekenplaten? Iemand van hier?
|
|||
|
|||
![]() Gister rond half 3 op de randweg Roermond (Roermondseweg) van Retail naar Outlet, voor een rode tegen de grond gesmeten Golf 3 op DZ Exclusive gereden. Zag er lekker breed uit!
![]() EDIT: na de maasbrug op dezelfde weg nog een groepje Duitse T3's die van de waterplassen afkwamen. Last edited by Aruniq : 15-10-2012 at 08:21. |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag in delft
Audi A6 het 2000' model op Air velgen waren naar mijn idee de 3DSM 0.01 ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was 't niet.. ![]() Dat is op steenworp afstand van mij, maar heb 't busje nog nooit gezien.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag een grijz/silvere golf 1 op zwarte bbs velgjes op de A15 richting Nijmegen. Was druk met zn telefoontje. Daarna een Golf 6 met USA lights, zwart gekleurd, verlaagd etc. Die persoon keek naar m'n vrachtwagen. en ik naar zijn golf! =D
|