![]() |
|
|||
|
|||
![]() Iemand hier ervaring mee? Lijken me leuke wielen voor een aardige prijs..
http://www.ebay.co.uk/itm/JBW-OS4-S...#ht_2611wt_1162 |
|
||||
|
||||
![]() repro's.....zijn dus precies 1 seconde na aanschaf geen reet meer waard.
|
|||
|
|||
![]() imi TH-Lines, wist niet eens dat ze bestonden.
jammer genoeg gaat dan de marktwaarde van de echte TH-Lines naar zijn gootje om het netjes te houden. Maar goed... vindt ze wel netjes en ik kan natuurlijk niet in jouw wallet kijken natuurlijk. Doen wat je zelf wil!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1 sec? Je bedoelt wanneer je hand na je kontzak gaat om je portemenee te pakken en nog niet betaald hebt
|
|
|||
|
|||
![]() Ik weet natuurlijk niet hoe de kwaliteit van deze is, maar met die repro zooi is het vaak ook nog zo dat na de eerste rit de blanke lak van de rand al loslaat en de helft van je plastic fake boutjes kwijt bent.
![]() Koop je bovenop de nieuwprijs van deze set ook nog 4 fatsoenlijke banden, dan ben je al bijna net zoveel kwijt als een nette set orginele schmidts. En die kun je als je er op uitgekeken bent weer kwijt tegen dezelfde prijs. Die imitatie wielen brengen ondanks 4 goede banden je hooguit een paar honder euro op... Ik wist wel wat ik zou kopen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Duidelijk.. Bedankt voor jullie reacties... Heb mezelf net dus maar een paar nette Ronal turbo's phase 1 aangeschaft...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
You rock !! Dat is in mijn opinie een behoorlijk betere beslissing !! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vind deze mooier dan 't 15" model van schmidt zelf..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan heb je verkeerde smaak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahaa ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() we hoeven mekaar geen mietje te noemen,echt lelijk zijn ze niet.ze worden het wel snel,dat dan weer wel.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eensch! |
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn inderdaad niet lelijk maar moest ff lachen op de reactie. Ze lijken op de schmidt th line in 16 inch maar deze zijn in 15 inch. En ik vind ze mooier dan de look a like bbsjes. Dus mocht ik kiezen voor Lenso's of deze imi schmidt zeker weten imi schmidtjes genome
|
|
||||
|
||||
![]() Dat hoeft dan weer niet want er zijn ook immi RS jes..
![]() http://www.ebay.co.uk/itm/BBS-RS-St...=item416a90cdf7 Tis natuurlijk opzich geen geld,maar hoelang zou het enigsinds netjes blijven? Leuk voor "erbij"
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was er al bang voor... ![]() |