![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit je als het goed is ook niet meer te klooien om alle USA deeltjes bijelkaar te zoeken... heb je een echte jonge! Ik vindem echt cool:
http://www.autoflits.nl/kopen/6434/...asion.html&foto
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! ![]() Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 08-12-2012 at 08:45. |
|
||||
|
||||
![]() erg nice idd......
|
|||
|
|||
![]() idd erg mooi een corrado usa deze heeft ook te koop gestaan op marktplaats paar maanden geleden.
|
|||
|
|||
![]() Zoals altijd is de prijs nu ook een kleine 1000 euro hoger nu....
|
|
||||
|
||||
![]() hmm, als de auto echt netjes is dan vind ik de prijs best meevallen er vanuit gaande dat je er nog wat van af kunt dingen.
|
|||
|
|||
![]() Laatste keer dat die te koop stond waren er een aantal mankementen. Weet alleen niet meer welke, maar ja kijken kost natuurlijk niks!
|
|
|||
|
|||
![]() ja idd had volgens mij wat schade toen.en wat onderhoud nodig zijn echt super corrado,s usa uitvoering.
|
|||
|
|||
![]() mooie auto zo te zien. USA en grijs zie je niet elke dag op een Corrado.
|
|||
|
|||
![]() Aan de gril kan je al zien dat die onder de kap niet netjes is daarom zal daar ook geen foto van zijn.
Hadden ze beter gewoon orgineel zwart kunnen houden. Ook de KM stand in Km dat zou Miles moeten zijn dus wie weet watvoor klok erin zit nu. ![]() Van buitenaf kan je zoiezo de staat van een auto bekijken maar als ik persoonlijk op de foto's zou afgaan laat ik hem al staan.
|
||||
|
||||
![]() Of hij heeft van Miles naar km al even voor u omgerekend
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kilometerstand: 144.500 Miles
|
||||
|
||||
![]() =232.500 kilometers ongeveer.
|
|||
|
|||
![]() Ah ik heb nog wel wat USA spulletjes liggen hier dus als er animo is.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat heb je zo te liggen dan? vr gr ruurd.
|
|||
|
|||
![]() Usa interieur. Het rode.
En een kniebalk met pads |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zelfs de omlijsting van de koplampen zijn meegespoten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus omdat de grille zilver is gespoten, wat misschien lang niet ieders smaak is, is die onder de kap niet netjes? Ik zie de logica niet sorry. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er al een stuk of 100 gesloopt dus weet wel hoe ze er inmiddels uitzien
![]() Kan dat heel goed bepalen dan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat jij wil ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mail hem anders en vraag om een foto onder de kap en post die hier.
![]()