![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi project man!, geen filmpje van de wagen als hij draait?
|
|
|||
|
|||
![]() Nee nog niet, ben aan het wachte op DROOG weer dan kan die de garage uit en kan ik filmpjes gaan maken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Met een beetje geluk deze week nog een vento front ophalen
![]() heb me ook nog nieuwe temp. sensors besteld en een nieuwe gaskabel dus we kunne weer wat klusse in het weekend ![]()
|
|||
|
|||
![]() enne jong wie zuut t oet hebste aal dat vento froont er op :P
|
|
|||
|
|||
![]() hij leeft ook nog :P nee heb wat andere dingen gedaan en blijf toch met een mk3 frontje rijden
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nog verschillende dingen aan de golf gedaan
![]() -Accu is verhuist naar het koffer -Ben ook eindelijk van de ellendige gordels af heb een setje Sabelt 4 punts gordels erin zitten nu Zijn nog wat kleinigheidjes die ik doen moet voor de 29ste dan gaan we weer eens naar de ring naar de carfreitag menigte ik zal wel niet veel rondes make die dag maar dat mag de pret niet drukken ![]() ![]()
VW Golf mk3 G60 ringtool ![]() VW Golf mk3 VR6 ![]() Last edited by Jetta-GTI-16v : 11-03-2013 at 21:53. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hou hem heel hè, tijdens die Carfreitag.....als ik de filmpjes zo zie en de verhalen moet geloven, dan moet het een gekkenhuis zijn dan
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben de laatste tijd beetje meer met me sleutel plekje bezig dan met de golf zelf
Plan is om een stuk van de zolder weg te halen en een vaste trap naar boven te maken ( ik haal een stuk zolder weg omdat die over de gehele breedte van de garage loopt en ik de hoogte nodig heb voor een brug ![]() Heb vorige week een fatsoenlijke gereedschapskist aangeschaft en nog wat kleine dingen dus het zal effetjes wat rustiger worden in dit topic
|
|||
|
|||
![]() Vandaag nog wat kleine dingentjes gehaald voor de golf
wat klemmetjes slangentjes en rubbertjes hopelijk kan morgen het frontje er weer in want ik krijg zin om weer te gaan rijden ![]() @ Rene ik ga niet rijde de 29ste ga gewoon kijke want het is me wat te druk die dag
|
|||
|
|||
![]() 29ste gaat niet door voor mij helaas
![]() Ik wil niet het risico lopen dat ze me aanhouden en dan toevallig onder me motorkap gaan kijken heb nog geen keuring aangevraagd bij de RDW namelijk. Golf is nu technisch helemaal klaar en ga morgen belle voor een afspraak te maken bij de RDW Meer info,foto's en filmpjevolgen morgen
|
|||
|
|||
![]() Gister op de autobaan is me de bout van de krukaspoelie los gelopen hoe het kan weet ik tot nu toe nog niet.... had de bout goed aangeknalt en locktite eraan gedaan
ik heb gelukkig geen schade verder Draad is gelukkig ook niet beschadigd nu maar een nieuwe bout zien te score en meteen een alupoelie erop
|
||||
|
||||
![]() Vind het wel een vet ding zo, allen die CL grill vind ik niet mooi.
|
|||
|
|||
![]() Moet nog een vr6 lipje opkomen indd
![]() maar die zet ik er pas op als de wagen ook zijn nieuwe kleurtje heeft ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag een nieuwe krukaspoelie gemonteerd en een nieuwe bout daarna een flink stuk gaan rijden
![]() Wat blijft dat toch leuk als je opschakelt of gas los laat die knal in die uitlaat hier ook nog wat foto's samen met de bmw van een vriend van me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Brand maar los ![]()