![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() mooie motor! Bedankt voor je antwoord (ik ben gelijk uit de droom) haha
![]() |
#22
|
||||
|
||||
![]() Voor het afdichten van de extra pijpjes hebben ze bij vw afdichtkappen van rubber.
![]() Artnr: 055 121 324 Gr. Jan
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#23
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Jup ![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#24
|
||||
|
||||
![]() Morgen ga ik er op zeker 1 zelf maken die onder de waterflens door gaat.
Komt beter uit voor me verwarming aansluiting en scheelt me een paar bochten ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#25
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#26
|
||||
|
||||
![]() Nou hoe zou ik het zeggen,verkeerde keuze gemaakt in pijp dikte dacht het wel
![]() Wat een bagger werk is dit zeg de bochten moeten te dicht achter elkaar komen waar door je de pijp niet meer goed kan klemmen. Met het gevolg dat de pijp knakt ![]() Zonde van me geld echo en tijd ![]() Heb hier geen geduld voor en gevoel ![]() O ja voor dat ik begon zij me meisje nog waarom laat je het niet dicht lassen ![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#27
|
||||
|
||||
![]() Ik heb bij mij gewoon de aftakking dicht gelast gaat prima.
![]() |
#28
|
|||
|
|||
![]() oke, je hebt niemand in de buurt die kan lassen begrijp ik. Als je het echt zelf wilt fixxen, waarom zaag je dan niet net voor en net na het pijpje de dikke buis door. Het gedeelte met het pijpje laat je weg, en de twee helften koppel je aan elkaar met een koelvloeistof leiding en 2 van die knijp slangklemmen.
|
#29
|
|||
|
|||
![]() oke, je hebt niemand in de buurt die kan lassen begrijp ik. Als je het echt zelf wilt fixxen, waarom zaag je dan niet net voor en net na het pijpje de dikke buis door. Het gedeelte met het pijpje laat je weg, en de twee helften koppel je aan elkaar met een koelvloeistof leiding en 2 van die knijp slangklemmen. (maar als je naar de eerste de beste autosloop gaat kunnen ze het vast wel dichtlassen voor een klein bedrag)....
|