![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo .
ik zal vandaag starten met de bouw van een nieuwe motor voor mijn zus haar autocross auto . nu zat ik te denken aan de onderblok van een 1.8 8v en dan met een cilinderkop van een golf 3/audi 80 2.0 8v . nu me zus rijdt op carburator ( 32/34 dmtl of 2b5 daar zijn we nog niet uit ) op de originele inlaatcollector van de 1.8 8v . dit dus . ![]() maar een golf 3/audi 80 cilinderkop is een type 2 cilinder kop . dit dus . ![]() is het aan te raden een flens te maken/kopen zodat ik mijn inlaatcollector op de cilinderkop kan monteren ? of zijn er andere optie's ? waarom zou ik die cilinderkop nemen . omdat hij standaard al grote inlaat + uitlaat kleppen zitten heeft . mvg nicky
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |
#2
|
||||
|
||||
![]() mag dicht , ik heb nog een gti cilinderkop gevonden
![]() slotje graag .
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |
#3
|
||||
|
||||
![]() Mocht je interesse hebben ik heb een max geflowde mechanische kop liggen van een dx met de grootste kleppen erin zitten.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() jaloers, in noordholland mag je alleen met een cilinderkop van een carburateurmotor rijden in de standaardklasse...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hier kennen ze het verschil niet ![]() ![]()
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |