![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() even een vraagje mbt mijn stuurhuis.
Heb een tijdje geleden het bekrachtigd stuurhuis vervangen van mijn golfje omdat deze zwaar stuurde voor een 2de hands exemplaar. De man waarvan ik hem kocht zei dat hij 100% in orde was, maar thuisgekomen kwam ik erachter dat de stuurpomp kapot was en dat de bovenste keering van het stuurhuis lekte. Eigenlijk dus opgelicht ![]() Na lang zoeken een keering gevonden en de bovenste keering vervangen. mijn eigen stuurpomp weer gemonteerd uit laten lijnen en alles was perfect. Heb zo een maand rond gereden zonder problemen tot ik vandeweek mijn auto wilde pakken en ik erachter kwam dat het reservoir leeg was. Even gekeken en nu zie ik dus dat het stuurhuis inwendig ergens lekt ![]() Heeft iemand misschien ervaring met het reviseren van dit soort stuurhuizen? en is dit zelf te doen of is daar geen beginnen aan. Want om weer een ander stuurhuis te gaan kopen kost me weer een hoop geld en dan weet ik weer niet wat ik dan koop. alvast bedankt! gr Peter
__________________
Sunday ride: mk2 1.8 gti 16V '86 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Beter haal je een ander stuurhuis in goede staat..
De oude kreeg de verkoper terug, al was het door het voorraam.. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik had de verkoper ook al gebeld maar die deed er niets aan en begon me zelfs half te bedreigen aan de telefoon en heb hem toen ook netjes verteld dat ik daar niet van gediend was.
Ik zou hem met alle liefde terug willen geven, liefst door de voorraam maar het is een uur enkel rijden dus dan kost het me nog meer ![]() en weer een ander stuurhuis, ik heb er nu 2 liggen en als ik een 3e koop dan is het ook maar weer afwachten of ik een goede koop en hoelang hij het dan wel gaat volhouden...
__________________
Sunday ride: mk2 1.8 gti 16V '86 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd ![]() Ik weet niet wat ze nieuw kosten laats had De Pull dit ook met zijn MK1 en die heeft gewoon een nieuwe gehaald ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#5
|
||||
|
||||
![]() Een uurtje rijden had ik er rustig voor over, zeker als hij aan de tel ook nog moeilijk gaat doen.
Die figuren die je proberen te bezeiken verdienen niks beters, en gegarandeerd, als hij dit bij de verkeerde doet kun je nog wel eens een serieus probleem hebben. Ik denk dat het wellicht beter is om een gebruikt stuurhuis voor een paar tientjes te kopen..Het is natuurlijk net wat je wilt. Succes ermee in elk geval. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Dave van volksparts.eu reviseert stuurhuizen, misschien moet je hem maar eens contacteren
![]()
__________________
Golf mk1 Cabrio '90 ![]() ![]() Golf mk1 swallowtail '75 1.8T ![]() Passat 3bg 2003 ![]() Golf mk6 SOLD Golf mk2 gti 16v 1988 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113400 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aardige vent idd en altijd bereikbaar of het nu Zondag is of niet ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#8
|
|||
|
|||
![]() Golf 3 stuurhuis nemen en de stuurstangen van een golf 2 opzetten en de kruiskoppeling van een golf 3nemen ik weet alleen niet of kruiskoppeling van een golf 3 past op de stuurstang vsn een golf 2 mischien dat iemand hier wel weet..
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zit er nog verschil in welk merk je hebt? Ik heb namelijk een TRW stuurhuis. En is het stuurhuis van een caddy mk2 hetzelfde als van een golf3? want een maat van me heeft nog een stuurhuis van een caddy mk2 liggen
__________________
Sunday ride: mk2 1.8 gti 16V '86 Last edited by peerke112 : 15-08-2013 at 12:23. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Bij volksparts.net inderdaad voor inruil cq. revisie stuurhuizen, wordt door Dave wel uitbesteed dit werk.
|